Skip to main content

ما همیشه در اینجا گفتیم،

ما همیشه در اینجا گفتیم،
Anonymous

ما همیشه در اینجا گفتیم،
که آذری ها ایرانی هستند. ترکها ولی از نژاد زرد هستند. یعنی پسرعموهای اسکیمو و مغول و چین و ژاپن و سرخپوست. ترکها در ایران و آسیای صغیر و قفقاز و خاورمیانه ،فومی مهاجم یا مهمان یا پناهنذه بوده و هستند.
ما نیز بارها گفتیم که پان ترک تجزیه طلب ،گروهی کوچک در ردیف شاه الهی های لس آنجلسی و شیعه داعشی ولایتی است؛ یعنی ارتجاعی بیسواد انسان ستیز دروغگو و اهل اغراق و جعل و تحریف و حقیقت و بیگانه پرست و شدید ضد ایرانی.
امثال شما لاچین و سازاخ ها، بدلیل نادانی و غرض ورزی و ... همیشه در حال رقابت با لس آنجلسی ها و شیعه صفوی حاکم، هستید و نظرات و ادعاهای آندو را به حساب ایران و ایرانی وفارس میگذارید تا مردم فریبی نمایید. و سرتان را زیر بزف کرده تا قمبول برای دشمن کنید.
بیسوادی و نادانی تان اینست که نمیدانید ایرانیان و پارسیان همیشه در طول تاریخ هزار بار از شما

زرنگ تر و آگاه تر بوده اند، و فقط با این فریب و حیله ها خودتان را بازیچه تمسخر روشنفکران انقلابی اپوزیسیون قرار میدهید . حتی آخوندها هم به نادانی و وابستگی و فریبکاری و ساده لوحی شما چند نفر می خندند.
شما در ردیف باستان پرستان لس آنجلسی و نجف پرستان شیعه حاکم هستید.
وظیفه روشفکران مبارز وطنپرست ،افشا و کوبیدن امثال شما ؛در بیرون و درون ایران و در زمین و دریا و آسمان، در امریکا و در غرب و شرق و آناتولی و اران شمالی و اوران باتون است.