Skip to main content

با سپاس .نوشتار اقای فروغ

با سپاس .نوشتار اقای فروغ
Anonymous
عنوان مقاله:
جمهوری اسلامی و روشنفکران

با سپاس .نوشتار اقای فروغ حقیقت تلخی است که پس از صد سال تسلط فکری چپ و چهل سال که از نظام دینی بر ایران میگذرد برای ما روشن میکند که جامعه روشنفکری ایران توان اندیشدن و استقلال فکری را از دست داده است .
جامعه ما د رحقیقت پس از جنگ دوم و رفتن رضا شاه گروگان سیاست خارجی دولت شوروی بود و هنوز هم دولت روس با کمک همین قلم بدستان برای ما خط ومشی تعین میکنند .قربانی کردن منافع ومصالح ملی بنام طبقه کارگر و وعده سعادت دنیوی و اخروی برای مسلمین ایران را به این روز سیاه انداخت.دو جریان چپ و دینی هر گونه اقدام ملی ومردمی ر ا با مارک غربی و ضد اسلامی نفی کردند . سرنوشت عبرت انگیز سازمان مجاهدین خلق و فدایی ها خود کافیست تابدانیم بدست این مدعیان ایران وایرانی تا کجا سقوط کرده است . اینکه سازمان فدایی تحت نام

(گزارش برنامه مشترک حزب چپ ایران (فداییان خلق) و حزب چپ آلمان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ) جلسه بر گزار میکند رزیلانه است .ایا سازمان فدایی به انقلاب اسلامی باور دارد ؟در این چهل سال مردم ایران روزی خوش نداشته اند و چگونه میتوان چشم بر همه این جنایات بست ؟ایا مردم ایران برای اسلام و یا حکومت کارگری انقلاب کردند ؟
.