Skip to main content

جناب منوچهر محمدی. واقعا

جناب منوچهر محمدی. واقعا
محسن کردی

جناب منوچهر محمدی. واقعا خودگذشتگی شما که خود را داوطلب مقام پادشاهی نمیفرمایید قابل تقدیر است. اما در پاسخ فرمایشات تان باید عرض کرد که پادشاهی انتخابی وجود ندارد. در افسانه ها بوده که مردمان شهری به دلیلی پادشاه شان را از دست داده اند و کسی را پیدا نکرده اند که پادشاه شان بشود و کبوتری را هوا کردند که روی سر هرکس نشست او پادشاه شود. تا بالاخره کبوتر بالای سر یک فقیر بیچاره که دورتر از جمعیت زیر سایه دیواری چرت میزد نشست و او پادشاه شد. اما در دنیای واقعی پادشاهی انتخابی وجود ندارد بلکه موروثی یا زوری است. پادشاهی انتخابی در لغت سیاسی چیزی بجز جمهوری نیست و با عوض کردن عنوان انتخابی بودن پادشاهی .. ادامه..

ماهیت مقام انتخابی که چیزی بجز رئیس جمهور حال موقت یا مادام العمر تغییر پیدا نمیکند. بعد هم اگر قرار است رئیس جمهور همان مقام سمبولیک پادشاهی باشد که خب با پادشاه فرقی ندارد. اصلا چه نیازی به چنین مقامی. امروز اگر نظام پادشاهی در صحنه سیاست ما ظاهر شده بخاطر بدکرداری جمهوری اسلامی است اگرنه کسی یادی از نظام پادشاهی نمیکرد. واقع بین باشیم.. رضاپهلوی تنها کاندیدای شناخته شده است. از طرفی شما اول کسی نیستید که موضوع رقابت سر پادشاهی را مطرح کرده اید. من خودم یکی دوبار داوطلب شدم کسی تحویل نگرفت. خلاصه خودت را خسته نکن داداش این مردمی که من میشناسم فقط رضارضاراشاه رو میشناسن. ولی در عین حال..نه رضاپهلوی و نه هیچ کس دیگری نمیتواند جلوی من و شما را بگیرد که بخواهیم کاندیدا شویم.این گوی و این میدان من شخصا بازهم از امروز اعلام میکنم که داوطلب پادشاهی کشور ایران هستم و هرکس دیگر هم که میخواهددر این سفره شریک شود بسم الله. یه تعدادی جمع میشیم شریکی یکروز
در میان پادشاهی میکنیم یا یکی رو از میان خودمان انتخاب میکنیم بعنوان کاندیدا معرفی میکنیم. خلاصه اینکه... بیخیال برادر.. بهتر نیست شما به دنبال فعالیتهای سیاسی ملموس باشید تا نوشتن یک سری حرفهایی که شدنی نیست؟ مثلا بجای مطرح کردن حرفهایی که اولا گوش شنوایی براش نیست و ثانیا اگر هم خیلی پخش بشه بجز حیران کردن مردم در این دریای حرفهای گوناگون اپوزیسیون و اضافه کردن به عمر رژیم خاصیت دیگری نداره؟