Skip to main content

دوستان

دوستان
lachin
عنوان مقاله:
ابعاد فیزیک نجومی

دوستان...
جا دارد که از ایران گلوبال بخاطر این بحث علمی باز هم تشکر بکنیم و امیدواریم که در آینده از این بحث های علمی بیشتر در این سایت مشاهده بکنیم....و اما چند نکته در باره این بحث..
کاش در این بحث اشاره ای به ( قبل از بیگ بنگ ) می شد تا با عوامل بوجود آورنده این اتفاق بیشتر آشنائی پیدا میکردیم. خوشبختانه با عوامل و پروسه های گوناگون بعد از بیگ بنگ تا اندازه ای آشنا هستیم ولی کمتر به دنیای قبل از بیگ بنگ اشنائی داریم. دوستانی که علاقه ای به این موضوع دارند میتوانند به بحث های علمی پروفسور (( لورانس کراوس )) که خانم پروانه شمسی در دقیقه 54:48 اسمی از ایشان برد, تحت عنوان ( دنیای هستی از هیچ) نگاه بکنند.
https://www.youtube.com/watch?v=7ImvlS8PLIo
..........................................................................
https://www.youtube.com/watch?v=46sKeycH3bE
در ضمن

لورانس کراوس اولین شخصی بود که بعد از ثابت شدن (( هیگز بوزون )) که به خاطر مشکلات عظیم به God's Partical معروف بود به Godless Partical عوض کرد.
https://ichthus77.com/2012/07/08/answering-lawrence-krauss-marking-higgs-boson-as-godless-particle/
جا دارد اضافه بکنم که (( استرینگ تئوری )) محبوبیتش را از دست میدهد و کسانی که هنوز هم گریبانگیر خدا و پیغمبر هستند بعد از ادغام دو کهکشان را شیری و اندرو مدا ( M31 ) نه از خدا خبری خواهد بود و نه از پیغمبری...بهترین ها را برای دوستداران علم و حقیقت آرزومندم..