Skip to main content

ابراهیم رییسی اخوند جنایتکار

ابراهیم رییسی اخوند جنایتکار
سعیدرضا
عنوان مقاله:
رئیس جدید قوه قضائیه ریاست ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه «قطعی شده است»

ابراهیم رییسی اخوند جنایتکار و قاتل بهترین فرزندان ایران، میرود تا بر بالاترین کرسی عدالت و قضاوت تکیه زند تا به همه نشان دهد که عدالت در رژیم ضد بشر اخوندی چه جایگاهی دارد. او از همان زمانی که در اوایل دهه ۶۰ بعنوان دادیار کرج، با شرکت در تیم های عملیاتی دادستانی کرج به همراه سیاری جانی، برای شکار مجاهدان و مبارزان راه ازادی و برابری، خود را به آب و آتش میزد، سر سپردگی کامل خود را به استبداد اثبات کرده بود. اوج جنایت و خیانت این مهره رژیم در تابستان ۶۷ و حضور فعالش در کمیسیون مرگ ( هیئت مرگ) برای قتل و عام هزاران زندانی سیاسی رقم خورد.
این جابجایی ها نشان از اماده سازی رژیم جهل و جنایت برای اداره کشور در گیر و دار بحرانهای داخلی و بین المللی و همچنین احتمال مرگ خامنه ای دارد. دریدن نقاب اصلاح طلبی و نشان دادن چهره واقعی استبداد در چنین شرایطی غیر قابل اجتناب خواهد بود.

در مقابل این هجوم اشکار و بیشرمانه به عدالت و ازادی، لازم است تا تمامی آزادیخواهان و برابری طلبان، با درک صحیح از ضرورت لحظه و با دوری جستن از خود زنی و دگر زنی، صفوف منفرد خود را از طریق همگرایی و اتحاد در عمل، متحد و تاثیر گذار گردانند.

باید یکی شویم، اینان هراسشان ز یگانگی ماست