Skip to main content

سازمان فدائیان خلق ایران -

سازمان فدائیان خلق ایران -
تبریزی

سازمان فدائیان خلق ایران - اکثریت برای دچار شدن به بیماری دنباله روی از مردم کوچه و خیابان (پوپولیسم) و دچار شدن به بیماری نان به نرخ روز خوردن (اپورتونیسم) در سه سال سیاه ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ و ۱۳۶۱ گفت: "زنده باد خمینی!" و هر گونه خوش رقصی را در برابر رژیم دوزخی ولایت فقیه انجام داد و همگان دیدند که فرجام کار چه شد! به تازگی این سازمان حزبی به نام حزب چپ ایران - فدائیان خلق را برپا کرده است که نه تنها کمونیست و چپ نیست بلکه راه رویزیونیسم و سرمایه داری و راست گرائی را در پیش گرفته و می گوید که تا دیروز ما کمونیست بودیم اما از این پس دیگر کمونیست نیستیم و از کمونیست بودن پشیمان شده ایم!

از سوی دیگر این حزب که باید آن را (حزب چپ بدنام کن ایران - فدا کنندگان خلق!) نامید چندین بار نامه "فدایت شوم" برای راست گراترین راست گراهای جهان که همانا ناسیونالیست ها باشند نوشته که .....

..... نمونه ای از آنها را در لینک زیر می توان دید

http://iranglobal.info/node/65855

در درون دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران همواره زبان مادری دستاویزی برای پیروان پان های رنگارنگ برای نفرت پراکنی ناسیونالیستی بوده است و رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه با روش: "چند دستگی بینداز و فرمانروا باش!" از این نفرت پراکنی ها بهترین بهره برداری ها را کرده است! از این روی روز زبان مادری در پهنه جهانی با آن که دارای آرمان فرهنگی است اما در ایران دستاویزی برای ناسیونالیست هاست!

حزب چپ بدنام کن ایران - فدا کنندگان خلق نیز پس از دست کشیدن از کمونیسم و در پیش گرفتن راه رویزیونیسم و سرمایه داری چندین بار سخنانی را گفته و نوشته است که رونویسی شده همان سخنانی هستند که پانستانی ها پیاپی می گویند و می نویسند، چنان که این نوشتار نیز نمونه ای از آن رونویسی هاست!

به این جمله نگاه کنید: ( ..... صد سالی از ورود اجباری ایران به مسیر انحصار یک زبان و تحمیل سیستماتیک آموزش به زبان فارسی بر نوباوگان غیرفارسی زبانان می گذرد! ..... ) که همان سخن یاوه و خنده دار ناسیونالیست هاست!

آیا دویست سال پیش، سیصد سال پیش، چهارصد سال پیش و ..... دبستان های ایران با ده ها زبان کار می کردند و از صد سال پیش همه دبستان ها در ایران ناچار از به کارگیری زبان فارسی شده اند؟ هزار سال است که زبان دری که به نادرست فارسی نامیده می شود زبان کاربردی همه ایرانیان است، کو آن مسیر انحصار یک زبان از صد سال پیش به این سو؟ آن صد سال من درآوردی تنها در پان نامه های ناسیونالیست های ایرانی دیده می شود!

زبان یاد گرفتن و زبان یاد دادن در هیچ کجای جهان نه گناه است و نه بد است و نه بزهکاری و کسی اگر صد زبان را نیز یاد بگیرد نمی توان او را نکوهید اما دستاویز شدن زبان برای پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی است که پلید است و پلشت است و باید از آن هراسان بود و از آن گریخت!

همه چپ گراهای بهکیش و حقیقی خواهان سوزاندن ریشه ناسیونالیسم در سرتاسر جهان هستند نه ریختن آب به آسیاب ناسیونالیسم و ناسیونالیست ها !