Skip to main content

با سلام به اقای محققی،

با سلام به اقای محققی،
سعیدرضا
عنوان مقاله:
کمپین دفاع ازهویت تاریخی وملی سرود ای ایران را سازمان دهیم !

با سلام به اقای محققی،
قبل از هر چیز من و ما نیز حمایت خود را از آنچه شما پیشنهاد نموده اید اعلان میداریم، چرا که سرود ملی یک کشور مظهر مودت و اتحاد تمامی اقوام و ملل ساکن در آن میباشد و تهاجم به آن به معنی تهاجم به همه میباشد و البته که نبایستی بی پاسخ بماند.
اما فرای آنچه شما به درستی پیشنهاد کرده اید، صحنه های نبرد دیگری هم با استبداد سرمایه داری در پوشش دین، وجود دارد که نبایستی مورد غفلت نیروی ازادیخواه و عدالتخواه قرار گیرد.
تلاش برای ازادی زندانیان سیاسی، جنبش های حق طلبانه کارگران و کشاورزان، جنبش زنان، جنبش کارمندان و بازنشستگان، مطالبات به حق میلیونها جوان بیکار، گرانی کمر شکن و دزدی آشکار و پنهان منابع ملی توسط صاحبان زر و زور و تزویر و اقازاده هایشان تنها بخشی از گسترده مبارزاتی توده های زحمتکش ایران است.

تهاجمات و جابجایی های اخیر و از جمله دست درازی به سرود ملی، بطور واضح نشان از تلاش گسترده استبداد در چیدمان جدید صفحه شطرنج داخل، برای آماده سازی و بسیج ارتجاعی ترین نیروهایش در شرایط درماندگی مفرط انان در داخل و خارج از کشور دارد.
گرگها زوزه کشان به هم نزدیک میشوند، پرده نمایش مسخره اصلاح طلبی فرو خواهد افتاد و شرایط برای نبردی رو در رو مهیا خواهد گشت.اگر در این برهه حساس، نیروهای آزادیخواه و برابری طلب، ضرورت لحظه را که ایجاد جبهه ای فراگیر و ملی میباشد در نیابند و همچون گذشته بر طبل تفرقه بکوبند و بر شیپور خود زنی و دگر زنی بدمند، مطمئن باشید به نقل از خسرو گلسرخی، ایندگان خواهند دانست که بیعرضگان این برهه از تاریخ ما بوده ایم.

باید یکی شویم اینان هراسشان ز یگانگی ماست