Skip to main content

متن سخنرانی وزیر خارجه جمهوری

متن سخنرانی وزیر خارجه جمهوری
محسن کردی

متن سخنرانی وزیر خارجه جمهوری اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی که در اختیار رسانه ها قرار داده شده بدست خبرنگار ما رسیده و برای آگاهی همگان انتشار می یابد. :
بنام عدالت. در این وانفسایی که گردن خود ما زیر گیوتین تحریمها قرار دارد و جهان حکومت کشور دوست و برادر را رژیمی تروریستی میداند دعوت از رئیس جمهور منفور این کشور خودزنی سیاسی بود که کشور را در بحران قرار میداد. بالاخره باید دنیا میفهمید یکی هم در حکومت کشور ما هست که سیاست خارجی و وقت و بیوقت سرش میشود اگرنه ما همین چند روز قبل اعلام کردیم که کمک به کشورهای برادر مثل فلسطین و سوریه افتخار ماست. اما مهمتر از آن تحقیری بود که کمر بنده را خم کرد و آن این که دعوت دیدار اسد از ایران توسط وزارت خارجه انجام نشد و این شایعه ها را تایید کرد که اختیارات این نظام در دست سپاه پاسداران است که هم اختیار رهبر را هم بدست دارد و هم ادامه

وزارتخارجه و شخص وزیر را به تخم مبارک بحساب نمی آورد. البته جناب قاسم سلیمانی فرمانده نیروی برونمرزی سپاه این حقیر را مورد تفقد قرار دادند و تعریف کردند. در واقع باید گفت دنیا رو ببین چه پیسه.. خرچسونه رئیسه! حالا ببین کیا ما رو مورد تفقد قرار میدن و از ما تعریف میکنند و از دل ما بیرون می آورند. آیا این خود اقرار به این نیست که همه کارها در این مملکت در دست سپاه پاسداران است؟
هرکی دلش داغ داره دم بگیره:
کرب و بلا نبر ز یادم ...جوونیمو پای تو دادم.. جونیمو پای تو دادم
کرب و بلا نبر زیادم... جوونیمو پای تو دادم... جونیمو پای تو دادم.
از ما که گذشت اما غمم همینه الهی هیچکس داغ حرمت نبینه
قدم قدم میگم ای دل ای دل حرم حرم میگم ای دل ای دل
امان امان ای دل امان امان ای دل امان امان ای دل