Skip to main content

روح الله زم و دیگر کسانی که

روح الله زم و دیگر کسانی که
سعیدرضا
عنوان مقاله:
چگونه اطلاعات سپاه با روح الله زم بازي كرد؟

روح الله زم و دیگر کسانی که در سالهای اخیر با سوار شدن بر خوش باوری و ساده اندیشی بخش بزرگی از توده های مردم به پهلوان های عرصه مجازی تبدیل شده اند، هیچگاه در بین افرادی که تجربه مبارزه موثر با رژیم را دارا میباشند، جدی در نظر گرفته نشده اند. در همین سایت " ایران گلوبال" بارها آقای توکلی و دیگر دوستان به افشاگری این تحفه های مجازی پرداخته اند.
از طرف دیگر هر کسی که در بتواند در فضای مجازی مخاطب لازم را جذب کند، قطعا در رسد دستگاه های اطلاعاتی داخلی و خارجی قرار گرفته و میتواند به عاملی برای تجارت اطلاعاتی تبدیل گردد.
اما سوال این است که چرا دستگاه اطلاعاتی این زمان را برای سوزاندن او انتخاب کرده است. آنهم از طریق یک مهره نه چندان شناخته شده دیگر .
به نظر من اینها همه علائمی از تلاش رژیم جهت اماده سازی جبهه گرگ ها، برای عبور از بحرانهای داخلی و خارجی کمر شکن، پیش رو میباشد.

وظیفه نیروی ازادیخواه و برابری طلب فقط دلخوشی از افشاء روح الله زم نیست، بلکه تلاش صد چندان برای اتحاد در عمل و افشا عناصر مشکوک و تفرقه افکن درون جبهه خود میباشد. در پرتو همین تلاش است که بایستی بتوانیم با همگرایی و همصدائی فضای مجازی را از دست دلالان زر و زور و تزویر خارج کنیم و از ان بعنوان ابزای موثر در جهت مبارزه ای جدی با رژیم استبداد استفاده نماییم. خود زنی و دگر زنی بایستی به تفاهم و توافق بر سر حداقل ها تبدیل گردد.
باید یکی شویم، اینان هراسشان ز یگانگی ماست