Skip to main content

آقای ائلیار گرامی! در خصوص

آقای ائلیار گرامی! در خصوص
Anonymous

آقای ائلیار گرامی! در خصوص منشا قدرت، این حرفهای منطقی چیه که میفرمائی! از نظر پانفارسهای تمامیت خواه و تمرکز گرا که ایران را ملک شخصی خود میپندارند، و ماهیت دیکتاتور و ضد مردمی خود را پشت لعاب ایران و ایرانیت، و شعار تمامیت ارضی مستور کرده اند، این مملکت بجای آزادی و حفظ حقوق و کرامت انسانی برای ملل تشکیل دهنده آن، به برکت هوچیگریهای تمامیت ارضی، خدا، شاه، میهن، و برای حفظ هژمونی مدام العمر پانفارسیسم استثمارگر برای سرکوب حقوق زبانی، ملی، مدنی، و حقوق آزایهای سیاسی و حق تعیین سرنوشت آنان، به دیکتاتورهای قهار شاه الهی ـ شیخ اللهی همچنین به دیکتاتورهای منزوی شده کراواتی غرب نشین نیاز دارد.
تا مبادا ملل سرکوب شده جهنم موسوم به ایران هوس آزادی بر سرشان زند و از حقوق ملی مدنی، تساوی حقوق فرهنگی زبانی حرفی بمیان آورند. از نظر اینان، مردم جغرافیای موسوم به ایران نه به عدالت اجتماعی، نه

به برابری حقوقی و رعایت حقوق زبانی فرهنگی نیاز دارند، بلکه به مشتی لاتهای سیاسی سر کوچه نیاز دارند تا فردا اگر کسی حرفی از آزادی و دمکراسی، زند، مثل رژیم شیخ و شاه زبانش را از حلقوق در آورند!
از نظر این عناصر دیکتاتور!، امت مسلمان شیعه شعوبیه اثنا الشعری دوازده امامی صلوات الله علیه، احتیاج مبرم به نیروی امداد های غیبی و آقا رضا فهله وی ها دارند تا از انزوای فرنگ تشریف بیاورند بر پشت امت مسلمان پالان گذاشته بر آنان سوار شوند.
نا گفته پیداست بنا بر سیاست بی بی سی فارسی که عناصری مثل ناصر کرمی ها، محسن کردی ها، اقبال اقبالی ها...آن را تبلیغ میکنند، امت مسلمان جغرافیای موسوم به ایران در واقع به پانفارسهائی مثل اکبر گنجی ها، سروش ریشو ها، محمد امینی ها، نگهدارها، همچنین دیکتاتورهای گستاخی مثل خامنه ای، ملا حسن روحانی، دیکتاتورهائی مثل قاسم سلیمانی، عناصر قاتلی مثل محسن رضائی ها نیاز دارند، تا به بهانه تمامیت ارضی، به بهانه یکپارچگی جغرافیای موسوم به جهنم ایران، که نزدیک صد سال است تحت همین شعار تکراری زبان واحد، امت واحد، کشور واحد، اتوبوس واحد.... و سایر واحدها،ملل جغرافیای موسوم به ایران را به گاو آهن و خویش بسته اند، خواست دمکراتیک مردم را برای همیشه در نطفه خفه کنند! چنان که دلال سیاسی و قاتل معروفی مثل محسن رضائی میگفت: خداوند آزربایجانی ها را برای جبهه و شهادت آفریده است. از نظر اینان امت جهنم ایران به لاتهای سر کوچه، فاحشه های سیاسی و دلال های پانفارسی مثل ظریف ها، رفسنجانی ها، لاریجانی ها، احمدی نژادها، بقائی ها، حداد عادل ها...، احتیاج دارد. چنانکه زنده یاد شاملو میگفت:
"آنها ما را بر گاو آهن و خویش بستند..! بر گرده مان کنده زنجیر زدند..! بر ما سوار گشتند...! آری..! من درد مشترکم. مرا فریاد کن..!" نقل قول از من. تمام این جنایت علیه بشریت تحت شعار "تمامیت ارضی، و ایرانیت" بر مردم ایران روا داشته میشود.
حال! آقای ائلیار! انسان در تعجب است! شما میخواهی در این نا کجا آباد برهوت، به بربریت شوونیسم فارس و راسیستهای پانفارسیسم که با قیافه های سیاه سوخته و جزغاله شده در40 درجه بیابانهای یزد و کرمان که مار در بیاباهای آن زوزه میکشد، و جز خود احدی را آدم بحساب نمی آورند، درس معرفت و انسانیت بیاموزی..؟
اینان هدفشان اصلا دمکراسی نیست. اینان مشکلشان اصلا رژیم اسلامی نیست. اینان قصدی برای تغییر رژیم اسلامی ندارند. اینان در صحبتهایشان نه از تغییر رژیم، نه از سرنگونی رژیم، بلکه از کلمه اصلاح و دور زدن رژیم استفاده میکنند. اینان میگویند خامنه ای کنار کشد، چند تا از مهره های پانفارس خود را در راس حکومت جا دهند. اما سیستم پانفارس حکومت اسلامی تهران با همان ماهییت ضد مردمی در راس حکومت باقی بماند. تا خود شروع به چاول مملکت نمایند! هدف اینان نه دمکراسی، بلکه تداوم هژمونی پانفارسیسم برای سرکوب مردم ایران است! چیزی که، مشتشان دیگر باز شده است!