Skip to main content

آقای علی کشتگر! شما میخواهی

آقای علی کشتگر! شما میخواهی
Anonymous

آقای علی کشتگر! شما میخواهی جامعه چند مللیتی ایران را با آرژانتین و شیلی یکی بگیری؟ شما که از آفریقای جنوبی حرف میزنی که گویا با درایت و سیاستهای انسانی "نلسون ماندلا" بر آپارتاید آفریقای جنوبی فائق آمد، آیا در کل اپوزیسیون جماعت ایرانی، چه چپ و چه راست، فرد کاریزماتیکی مثل "نلسون ماندلا" سراغ داری؟ اگر سراغ داری آن را معرفی کن تا مردم نیز بشناسند!
در ثانی دیکتاتورری نظامی در شیلی 17 سال طول کشید رژیم پانفارس اسلامی تهران نزدیک 40 سال است در ایران به قتل عام مردم، چپاول ثروت ممکت و سرکوب اپوزیسیون مشغول است. شما با کدام اپوزیسیون میخواهی با دیکتاتورهای نژادپرست تهران به توافق دمکراسی برسی؟ ممکنه این اپوزیسیون را معرفی کنی تا مردم نیز بشناسند؟! شما از کسانی هستی که نزدیک چهل سال است برای اصلاح رژیم دیکتاتور اسلامی تلاش میکنی. نتیجه چه شد؟ اصلاح شد؟! شاید فکر میکنی فردا با جاوید شاه

گفتن و با از زیر خاک کشیدن جنازه دودمان فهله وی سابق، ایران دمکراسی میشود؟ علی آقا! ایران دیگر مثل چهل سال پیش نیست! که مردم دنبال اسلام و رهبر راه بیفتند! و یا دنبال شعارهای "همه باهم" باشند. اکنون در ایران نسلی رشد کرده که هر کس برای خود یک رهبر است. دیگر دوران شاه بازی، امام بازی و رهبر بازی تمام شده است دو مرتبه مشتی لات را به اسم شاه و امام از خارج آورده بر گرده مردم سوار کنند. وقتی ملل ایران این حرفها را بشنوند به آدم میخندند!
علی آقا! شما هنوز مثل پانفارسهای تمرکز گرا و تمامیت خواه که حقوق زبانی، حقوق ملی مدنی ملل غیر فارس را انکار میکنند، انگار دو ریالیتان هنوز نیفتاده که توجه داشته باشید، ملتهای جغرافیای موسوم به ایران بدون قید و شرط ،خواستار حقوق زبانی، رسمی شدن زبان مادری خود در مدارس و دانشگاهها، همچنین احقاق آزادیهای سیاسی، و مهمتر از همه بدنبال حق تعیین سرنوشت خویش هستند. بدون کسب موارد ذکر شده، همچنان که خود نیز مشاهده میکنید، آینده ای بس تیره و تار در انتظار دیکتاتورهای جغرافیای موسوم به ایران است. دیگر دوران آقا بالا سری، هژمونی زبان فارسی، دوران قتل عام زبانی، استثمار فرهنگی ملل غیر فارس به پایان خود نزدیک میشود. این موضوع را هم رهبران اروپا میدانند، هم ترامپ میداند، و هم پوتین و رهبران چین! شاید قبول آن برایتان دردناک و سخت است! اما از ما گفتن! شاید تلنگری برای درک واقعیتهای جامعه چند ملیتی ایران باشد.