Skip to main content

سخن من در اینجا آموزش زبان

سخن من در اینجا آموزش زبان
تبریزی

سخن من در اینجا آموزش زبان نبود بلکه درباره نابرابری زن و مرد در ایران بود، زن ها در جهان پادشاه و رئیس جمهور و نخست وزیر می شوند اما در ایران یک زن پیشنماز یک مسجد نیز نمی تواند باشد! چنان که وزیران امور خارجه آمریکا بیست و چهار سال پیاپی زن بودند (مادلین آلبرایت، کندالیزا رایس، هیلاری کلینتون) و پادشاه انگلستان یک زن است و چند بار نیز پست نخست وزیری و پست های بالای دیگر در کشورهائی مانند انگلستان و آلمان و ..... به زن ها رسیده اند!

اما در ایران چه؟ در ایران آخوند زده گذشته از آن که رسیدن زن ها به چنین پست هائی ناشدنی است آزادی های نیم بندی که زن های ایرانی در زمان رژیم پادشاهی داشتند پس از به روی کار آمدن رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی از میان رفتند و رژیم ولایت فقیه پس از پیاده کردن برنامه هائی مانند حجاب سیاهی و تباهی و پارچه پیچ کردن زنان ایرانی و به راه انداختن گشت های .....

..... حجاب و عفاف و امنیت اخلاقی و نسب یاب و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر با هزینه کردن میلیاردها پول از جیب مردم ندار و گرسنه ایران از سرزمین ایران گندابی بی همتا در جهان ساخت که در آن یک زن تنها و تنها به جرم زن بودن حق ندارد مانند یک انسان زندگی کند!

پس از به روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی ورزش بانوان از میان رفت و شرکت بانوان ایرانی ورزشکار در رشته هائی مانند شنای بانوان، ژیمناستیک بانوان، پاتیناژ و ..... به پایان رسید! زنانی که در دادگستری رژیم پادشاهی قاضی بودند از کار بی کار شدند چون قاضی شدن زن حرام است! و زنان ایرانی که دانشمند، هنرمند، هنرپیشه، ورزشکار و سیاستمدار برجسته شده و درخشیدند کسانی هستند که از دوزخی به نام ایران گریخته و به فرامرز رفتند و پس از دور انداختن حجاب سیاهی و تباهی خود را از زنجیرهای رژیم ولایت فقیه رهانیدند! خواننده شدن زنان ایرانی نیز ممنوع شد و زنان هنرمند و خواننده ایرانی ناچار شدند به فرامرز رفته و هنرنمائی بانوان ایرانی را در زمینه آواز و خوانندگی زنده نگهدارند!

در رژیم آخوندی گذشته از ممنوع شدن خوانندگی از سوی زنان حتی بردن نام یک زن در سرودهای میهن پرستانه نیز حرام و گناه است! آیا کسی تا کنون دیده است که در رژیم آخوندی یک سرود میهن پرستانه با نام مهین جان یا پروانه جان و ..... خوانده شود؟ و خواننده ای در سرودی با مارش جنگی بگوید مهین جان یا پروانه جان برای تو به میدان نبرد می روم و از مرزهای میهن نگهداری می کنم و جانم را فدای میهنی که تو در آن هستی می کنم و .....؟ اگر کسی چنین سرودی را در دوزخی به نام ایران بخواند بی درنگ هواداران آخوندیسم با چوب و چماق بر سرش می ریزند و می گویند ای کافر، ای بیدین، ای لامذهب دین از دست رفت! اسلام از دست رفت!!! در این باره نیز من نمونه ای آورده و گفتم که در روسستان آهنگی میهن پرستانه به نام کاتیوشا (کاترین جان) هزاران بار خوانده شده است و هیچکس نیز نگفته است که حرام است و گناه است و .....

پس همچنان که همگان می بینند سخن من درباره آموزش زبان روسی یا زبان ماندارین نیست که کسی آمده و می گوید: (..... نمی دانم ایشان چرا این همه سعی می کند که ما زبان روسی یاد بگیریم! .....)