Skip to main content

عشق و علاقه به زادگاه وسرزمین

عشق و علاقه به زادگاه وسرزمین
Anonymous
عنوان مقاله:
ایران کشوری اشغال شده

عشق و علاقه به زادگاه وسرزمین در نهاد ادمی است اما ما در ایران شاهد هستیم که وجود گروهای سیاسی چه دینی ویا سیاسی از این احساس برخوردار نیستند .قرن‌ها شعار مردم شیعه امدن اقا امام زمان و حکومت اسلامی بود .اکنون امام انها امد نتیجه امال وارزوها را ما در زندگی روزمره مردم مشاهده میکنیم.تجربه حکومت اسلامی گویا باز کافی نیست تا مردم و افرادی مانند دباغ و شرکا به ریشه بی وطنی و ناکارآمدی اسلام پی ببرند .این تبلیغ شبانه روزی اخوند ها به درازای هزار سال هر گونه عشق به میهن و پیشرفت اجتماعی را از سپهر مردم گرفته است .
اسلام مبلغ بی وطنی وترور واشوب است . گروه تجزیه طلبان و جریانات چپ نیز بی انکه خود بخواهند قربانی اهداف ایران ستیزی اسلام هستند . نگاهی به امار تعداد اعضا گروهای دینی و سیاسی چپ نشان میدهد میهن پرستان ایرانی در مقایسه اقلیت بسیار ناچیزی بشمار میروند .
جریانات سیاسی غیر

دینی هرگز به رهبران مشروطه افتخار نمی‌کنند ویا به پرچم ایران احترام نمی‌گذارند .جریانات دینی و روشنفکران دینی هنوز به ادم کشی مانند خمینی وفادار ومقید هستند .علت این وابستگی را فقط میتوان با دین خویی ویا بیگانه پرستی توضیح داد .ایران سرزمین اشغال شده ای است که مسلمین توان ایجاد تمدن و ایجاد صنعت و پیشرفت اجتماعی ندارند .دزدی ودروغ و ایجاد وحشت واشوب شعار خبرنامه مشترک ایران ستیزان است .ادامه دارد