Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
برای وکیل بی پایه و نخود هر آش

سالام دوسلار...
گیجی و سر در گمی پان فارسیست ها را در این جمله کار بر ( ترک عوقلابی ) می توان مشاهده کرد.. چون حقیقت یعنی ( پشتیبانی کردن اسلام بوسیله هزاران سلمان ترک ) با فعل مجهول و شرطی "" می توانست "" پایان می یابد , ایشان به خود , این اجازه را میدهد که این عمل را به عنوان (( حقیقت )) بیان کند..
ولی دوستان... مسئله بغرنج تر از آن است که ما فکر میکنیم...از 57 کشور مسلمان با بیش از یک میلیارد نفر تنها تفریبآ 80 میلیون شیعه هستند. ولی اگر داعشی سر یک خبرنگار غربی را در عراق می برّد, اگر دختر بچه ای در پاکستان تنها به دلیل رفتن به دبستان ترور میشود , اگر در ریاض پایتخت عربستان بعد از نماز جمعه در میدان شهر , سر ها بریده میشود , اگر در سودان دختر بچه ها با وجیح ترین عمل ختنه میشوند , از نطر این پان فارسیست ها تقصیر شاه اسماعیل است. تازه هم مد شده است که برای تحقیر

تورک ها این پارسیان با فرهنگ , از کلمه (( مغول و مغولی )) مثل « قاقالی» استفاده بکنند. این چندمین بار است که از این آقایان درخواست کردیم که یک پاراگراف در باره (( علل حمله چنگیز به ایران )) را بنویسند تا معنی واقعی (( وحشیگری )) را بفهمیم. هنوز منتظر این در خواست هستیم . اهورا مزدا پشت و پناه این مردمان با فرهنگ شهر نشین باشد.