Skip to main content

سلام دوستان

سلام دوستان
Anonymous

سلام دوستان
آنچه در زیر می خوانید را ساعتی پیش برای سایت «اخبار روز» ارسال نمودم که برای شما نیز می فرستم.
«عجب!
خطاب به مسئولین سایت های اطلاعیه صادر کرده: در کنار شما جنایاتی بزرگ روی داده، جنایاتی که در تاریخ نوین بشری بی نمونه است؛ و از جمله در همین سایت اخبار روز بسیار بار دستورداران نه فقط در نظرگاهِ سایت بلکه در صفحه ی اصلی به من حمله ور شدند تا خموش گردم و جنایاتِ بی سابقه در پشت پرده بمانَد؛ و حالا شما ها می خواهید هزاران کیلومتر آنسوتر به سیل زدگان کمک کنید؟!
اهل تهمت نیستم؛ مسئولین همین سایت ها اگر براستی آزاده و حق طلبند، و از این دست اطلاعیه ها دروغبازی نیست، مبتکر تشکیل جلسه ای علنی شوند تا من آنجا ثابت نمایم که در مرکز اروپای به اصطلاح دارای دمکراسی و حقوق بشر، جنایاتی در حد جنایات علیه بشریت(با پول آمده از ایران - رشوه - و دست اروپایی ها) رخ داده، و تا امروز همه ی به

و تا امروز همه ی به اصطلاح آزادی خواهان و عدالت جویان بطور دستوری و یا "مصلحت آمیز"* سکوت کرده اند.
اگر سیاست باز نیستید، اگر دروغ نمی گویید، اگر پیرو سیاست زیبا و آلوده نشده اید، اگر به حقوق بشر، قانون و حیثیت کشور هایی که در آن ها نان و نمک می خورید احترام می گذارید، اگر زن و مرد رهید؛ «این گوی و این میدان»، «تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!»
در ضمن از امروز بعضی از منگفت های من که در خارج از کشور(به همان دو دلیل ذکر شده در بالا) منتشر نمی شود را در وبگاهِ ویژه ای که برای افشاگری راه می اندازم، منتشر می کنم، تا مردم قضاوت کنند.
لیثی حبیبی - م. تلنگر(رمان نویس، شاعر و محقق تبعیدی ایرانی، مقیم شهر دئورن آلمان. اینک پناهنده ی سیاسی ام؛ ولی پیش از این مهمان بنیاد فرهنگی «هاینریش بُل» بودم.)

من اسم سایت «اخبار روز» را حذف نکردم، زیرا در ارتباط تنگاتنگ با موضوع می باشد؛ ولی اگر شما تشخیص می دهید که باید حذف شود، لطفن خودتان حذف و تنظیم نمایید.