Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
روانشناسی طبقاتی مارکسیستی و تکاملی داروینیستی..

سالام دوسلار...
همانطور که مشاهده می کنیم کاربری ما را به (( از جیب خلیفه بخشیدن )) محکوم می کند تنها به این دلیل که ما از عبارت معروف دوست عزیز ائلیار چندین بار استفاده کرده ایم. ولی ایشان باز هم از یادشان رفته است که این عبارت را درست حسابی بخواند. ائلیار عزیز و من هیچ وقت و هرگز (( فارس ها و ایرانیان )) را مردمان « گیج و سر در گم » خطاب نکرده ایم. انچه که مورد خطاب بوده (( پان فارس و مکتب پان فارسیسم )) بوده که همیشه هم خواهد بود. کاش این کار بر هم مثل ما تورک ها در دبستان, فارسی خواندن را با چوب و شلاق یاد میگرفت تا در سنین کهولت به عبارت یک جمله بیشتر توجه میکرد و معنی را بهتر می فهمید. اشتباهی نوشتن اسم مستعار من از طرف ایشان دال بر همین موضوع هم می باشد چون هنوز بین دو اسم نمی داند کدامش درست است و به یاد گرفتن فارسی دری هم احتیاج دارد. ولی چون ایشان دارای شعور اجتماعی

بیشتری از من هستند , من فکر میکنم از هنر مندی ایشان باشد که اسم مرا عمدآ اشتباهی مینوسند . همانطور که میدانیم (( هنر نزد این آقایان است و بس )).. ولی ایشان درست می فرمایند من دارای هیچ هنری نیستم چون استعداش را ندارم.
ولی در باره هویّت بایستی اضافه بکنم که از زمانی که با ایران گلوبال آشنا شدم همیشه با یک اسم کامنت گذاشته ام و همیشه این اسم مستعار را استفاده خواهم کرد...مثل بعضی ها نیستم که در هر کامنتی از یک اسم جدید استفاده بکنم.
نتیجه... خیلی خنده دار است کسی از شعور اجتماعی حرف بزند ولی اسم و عبارت های استفاده شده از دیگران را 180 درجه عوض بکند تا طرف را بکوبد....
بقول کاربر عزیز ...ع.ب.تورک اوغلی ....ما دیگر به فولاد آبدیده تبدیل گشته ایم.... از اینکه یک بار دیگر از جیب خلیفه بخشیدم خیلی معذرت می خواهم..