Skip to main content

یکی از کار های مهم روشنفکران

یکی از کار های مهم روشنفکران
Anonymous
عنوان مقاله:
جاسوس های روسیه

یکی از کار های مهم روشنفکران میهن پرست ایرانی این است که با موشکافی گذشته تاریخی خود وسرزمین های از دست رفته مانند اران را به دقت جستجو کنند .
بر اثر تبلیغات گوبلزی چپ این چنین وانمود میشود که مردم قفقاز در زمان تزار ودروان ترور لنینی در ارامش و رفاه وازادی زندگی میکردند .
بنابر اسناد منتشر شده(0047 nkdw) این شخص استالین بود که دستور ترور واعدام و تیعید هزاران انسان ایرانی تبار اذری زبان را صادر کرد .حزب توده ایران این فاحشه سیاسی بیش از هفتاد سال است که مدافع جنایتکار ی چون استالین واقدامات جنایتکارانه اوست .تا کنون کتابی مستقل در باره جنایات این جنایتکار کومونیست از سوی چپ خود باخته منتشر نشده است .اکنون جاسوسان دولت روس در لباس مدافع ملیتها هدفی جز انقراض ایران و نوکری برای دولت روس ندارند .یکی از حربه ها دشمنی غیر منطقی با ایران وزبان پارسی و مردم ارمنستان است .

این دولت شوروی بود که با ایجاد ترور واشوب وجابجایی مرزها مشکلات کنونی را بوجود اورد .امروز هم دولت روسیه همان سیاست دوران استالین را ادامه میدهد.سیاست دولت روسیه از سوی غلامان حلقه بگوش توده ای فدایی و پیروان پیشه وری تبلیغ میشود .
ما نیازمند کار گروهی دولتی و ملی هستیم که گذشته و اکنون روسیه را زیر نظر داشته تا بتوان ایران را از شر جاسوسان وبرنامه روسی نجات دهد.