Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
روشنفکر ایرانی و بیماری روحی و روانی من...

سالام دوسلار..
برای دوستانی که مثل من بخاطر فرهنگ قومی شتر پروری 5 قرن دچار افسردگی روحی و روانی شده اند توصیه می شود که به این ویدیو 3 دقیقه ای که از نمونه های رقص آزربایجانی قوم شتر پروری است, نگاه بکنند تا تا اندازه ای روح و روانمان آسوده باشد تا دوره درمان سازی بوسیله این روشنفکران را در اینده تا اندازه ای آسانتر بکنیم....به امید هرچه زودتر آنروز...
https://www.youtube.com/watch?v=uqCotOVRQ14
در ضمن , بیماران روحی مثل من , اگر خواستند بیشتر به این روشنفکران کمک بکنند به یکی از اجرا های « حسن صباء » از شهر " میانا " که در مسابقات (( موغام )) باکو شرکت کرده است نگاه بکنیم.
https://www.youtube.com/watch?v=WP4yvvqtl3g
به این روشنفکر بایستی اعتراف بکنم که من هر موقعی که به موسیقی « موغام » حاصله از فرهنگ شتر پروری که در سال 2003 بوسیله یونسکو , تنها ادبیّات شفاهی برای

بشریّت ثبت شد, گوش میکنم , روح و روانم تا اندازه ای تسکین می یابد. امیدوارم در مطبّ شما برای روان درمانی من از موسیقی « موغام » استفاده میشود. شاید شما یادتان نباشد ولی ما مریض های روانی بیاد داریم که قسمتی از این موسیقی شتر پروری بوسیله سفینه ویجر 3 به ریاست « کارل سیگان» در صفحه مشهور " طلائی " در سال 1977 به فضا پرتاب شد و این سفینه چندین مدتی است که از منظومه شمسی هم عبور کرده است. این صفحه شامل احوال پرسی صوتی به چندین زبان دنیا و چندین قطعه موسیقی از سراسر دنیا پر شده بود..
دو سوال...
1- اولین سوال من این است که برای روان درمانی چه نوع (( بیمه های اجتماعی )) را قبول می کنید؟ اطلاعات رسانی شما بیشتر حال مرا تسکین خواهد داد.
2- اسم بیماری روانی که در یک سایت , کاربری اسم کابر دیگری را عمدآ اشتباه بنویسد چیست؟ بهترین ها را برایتان آرزومندم . مواظب سلامتی جسمی و روانی خودتان را بیشتر از من باشید.