Skip to main content

آقای لاشین !

آقای لاشین !
Anonymous

آقای لاشین !
زبان این سایت فارسی است. شما اسمتان را به فارسی بنویسید تا فرق بین - لاشین و لا سین و لاجین و لا چین و مشخص گردد.
در شناسنامه و سجل ایرانی ات ، اسم تو لابد با الفبای پارسی نوشته شده و نه با حروف لاتین.
اگر ترکها دارای الفبا بودند، اسمت را نیاز نبود به لاتین بنویسی. بلکه با حروف تصویری مغولی چینی یا با الفبای آرامی سومرها.
زبان و الفبای سومر ، آرامی بود. یعنی زبان امروزی ارمنی ها و عبری های سامی.
پس شما اگر سومر باشید ، با ارامنه یا با یهودیان و اعراب و سامی ها خویشاوند هستید.
شما در این سایت ایرانی فارسی زبان، اجازه ندارید برای غرب و امریکا با نوشتن لاتین نام تان تبلیغ کنید.
در مورد علاقه و ریشه تنفر، کینه ،عقده ، حسادت ، وبی هویتی روزانه تان نسبت به نام ایران و ایرانی و فارس و پارس در این صفحه، میتوان مثال آورد.
کسیکه بی نهایت حساس به نام ایران و فارس در این سایت

ایرانی فارسی زبان است ، و نام ایران و آریا و پارس و فارس و استوانه و کورش و داریوش و زردشت و شاهنامه و..تخت حمشید و ایوان مداین و طاق نصرت و .............. را انکار کند، ...
ما در قرن 21 در میان اپوزیسیون ایرانی شارلاتها را داغان میکنیم چون اینها مامور بیگانه هستند و اهداف پلیدی دارند و خلاف حقیقت و واقعیت ،برای سرگرمی و تفریح ،میان دشمنان خود ،در اینجا لول میخورند.
شما چرا علیه اسلام و آخوند و دولت و فرهنگ و تیلیغات اسلامی حاکم حرفی نمی زنید و عطش پایان ناپذیری نسبت به انکار نام ایران و پارس و آریا دارید. درد مردم خلقها و اقوام ایرانی اکنون ، استوانه و شاهنامه و آریا و کورش است ؟؟ شما یک غرض ورز مغول تبار با هویت حعلی امریکایی هستید. خودرا سرخپوست نامیدن، توهین به این خلق ؛ قربانی کلونیالیسم غربی مسیخی است. اجداد نژاد زرد چینی اویغوری شما پیرو شامانیسم یودند. ولی این دلیل سرخ پوست بودن شما نیست. چگونه توانستید 30 قرن گیش، در قطب شمال، از طریق جاده یخی گورینک، وارد قاره امریکای شمالی و امریکای لاتین گردید؟
تنفر شما نسبت به ملت کبیر ایران و پارس ، بدلبل بیگانگی شما با مردم خاورمیانه و ساکنین فلات ایران است. ما امثال شما را لب آب خواهیم برد و باز تشنه باز خواهیم گرداند. حتی اگر روی تان از "سنگ پای قزوین" هم کلفت تر باشد، بقول ضرب المثل پارسیان کهن.