Skip to main content

ببین لاچین جون.. تلاش نکن

ببین لاچین جون.. تلاش نکن
محسن کردی
عنوان مقاله:
عنوان مقاله: طنز در هندسه..

ببین لاچین جون.. تلاش نکن خوشمزه باشی.. بهت نمیاد. نوشتارت بیشتر ترحم برانگیز میشه تا بامزه. شما دوسلار چه لذتی میبرید از این که از نوشتار این و اون سوتی بگیرید. آقای تبریزی نوشته در درازنای؟ میخوای خجالتش بدی که نیاد بنویسیه؟ شماها فکر میکنید با سوتی گرفتن و کرکری خوندن کسی میدان رو واگذار میکنه به شماها؟ راستش در درازنای تاریخ مثل شماها کم نبوده که بخوان اینجوری ... عه.. ببخشید من هم سوتی دادم از نای و نانای نای سخن آوردم .
ببین این انیرانی جان،... زبان در طول زمان تکامل پیدا میکنه. مردم هم همه به زبان مسلط نیستند. همه مثل شما این شانس و سعادت را نداشتند که زبان فارسی را به این خوبی فرا بگیرند یکیش خودم. می بینی که جمله بندی هام عشقی و غلطهای املایی هم که تا دلت بخواد دارم. دلیلش میدونی چیه؟

دلیلش اینه که من اینجا کار سیاسی میکنم نه کار ادبی. تو میدونی چرا این قضیه برات اینقدر مهمه؟ برای اینکه بار سیاسی نداری از طرفی هم دلت غنج میزنه برای جدایی آذربایجان. کسی مثل تو ممکنه برای جدایی آذربایجان تو غذای دیگری دو قاشق فلفل قرمز بریزه یا رو ماشینشو خط بندازه. نکن این کارها رو .. خوب نیست. سعی کن سیاسی باشی. تو آ ذربایجانتو جدا کن و تو داروخانه کارت رو بکن برو چکار داری که ذغال دارند یا ندارند؟ چیکار داری که هلیم رو با ه دوچشم مینویسند یا ح جیمی؟ سیاسی باش. البته اگه بتونی