Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
فرهنگ پیر سالاری و نصیّحت کردن

سالام دوسلار..
جناب محسن کردی و پهلوان پنبه محترم..
بار ها گفته ام که (( من به آزادی فردی خودم خیلی احترام میگذارم ))..و به هیچ قیّمی مثل شما در زندگی احتیاج ندارم که برای من بگویند سیاسی باشم و یا نباشم..در ضمن, این حق را به شما چه کسی داده است که برای من بگوئید چه کار بکنم و یا نکنم..
و اما در باره سیاست.. تا آنجا که من می دانم (( علم سیاست )) یکی از بغرنجترین علوم هاست که به یک " استعداد مخصوص " نیاز دارد و به یک شخص (( متکبّر )).. همه نمی توانند در (( سیاست علمی )) فعالیّت بکنند . متاسفانه و یا خوشبختانه , من نه آن استعداد را دارم و نه شخص متکبّری هستم که در (( سیاست )) فعالیّت بکنم. پس من نمی توانم آدم سیاسی باشم و هیچ وقت هم نبودم و نیستم. خیلی دلم میخواهد ولی متاسفانه (( استعدادش )) ندارم..سیاست به یک آدم های مخصوص هم احتیاج دارد. ولی بعضی ها فکر میکنند ( ادرار کردن

در داروخانه ) خشت اول سیاست است و بازی با میل ها در گودال زورحانه ها و یا فیتیله پیج کردن های افراد مختلف العقیده , خشت دوم سیاست است..
ولی من به (( آزادی بیان )) خیلی ارادت دارم و همیشه هم با سانسور مخالف بوده و هستم. انسان در یک فضای باز و آزاد سیاسی رشد و تکامل پیدا میکند.
باز هم مرا مجبور کردید که دوباره به فرهنگ های دهخدا و معین رجوع بکنم تا ببینم این (( ح جیمی )) که نوشته اید چه نوع (( حای است ))
فکر میکنم این «ح » هم از نوع جیـــمیــــی کــــارتــــری باشد..