Skip to main content

آقایان اساتید تازه بعد از چهل

آقایان اساتید تازه بعد از چهل
Anonymous

آقایان اساتید تازه بعد از چهل سال دارند درک میکنند، که بدون حرکت توفنده مردم آزربایجان هیچ تغییر و تحولی در ایران ممکن نیست. چیزی که ما سالهاست آن را به پان ایرانیسم و پانفارسیسم گوشزد میکنیم. تا زمانیکه به بهانه ایران و ایرانیت، به بهانه تمامیت ارضی، حقوق ملی مدنی، زبانی فرهنگی ملل غیر فارس، مخصوصا ملت آزربایجان که تقریبا نیمی از جمعییت جغرافیای موسوم به ایران را تشکیل میدهند، از طرف پانفارسیسم، و پان ایرانیسم و سازمانهای ریز و درشتشان انکار شود، هیچ تغییر و تحول سیاسی در ایران ممکن نیست. چهل سال تجربه این واقعیت را به روشنی نشان میدهد. اما پس از مرگ خامنه ای، دیگر قداست دروغین رهبر، و رهبر بازی در ایران تمام خواهد شد. در چنین صورتی درایران نه انقلاب، بلکه ایران بکلی از هم خواهد پاشید. اینرا هم رهبران اروپا میدانند، هم پوتین میداند، هم ترامپ. به همین جهت با تمام اختلافاتشان برای

رژیم اسلامی پانفارس تلاش میکنند. خواست ترامپ نه سرنگونی رژیم، بلکه میگوید ما شما آخوند ها را بر اریکه قدرت نشاندیم. باید از ما فرمانبرداری کنید. و نوکر گوش بفرمان ما باشید. با چین، و روسیه لاس نزنید. و الا گوشهایتان را میکشیم. ترامپ که خود نماینده قهار امپریالیسم آمریکا و سخنگوی تبلیغاتی بانک جهانی و تراست و کارتلهاست، در حالیکه با فشارهای تهدید آمیز به دنیا اسلحه میفروشد، بعید است که خواستار دمکراسی برای مردم ایران باشد. رژیم اسلامی پانفارس نیز این را میداند، چون در پشت پرده، دست در دست امپریالسم جهانی به ایجاد و مسلح کردن داعش، طالبان، حزب الله، لشکر فاطمییون، حماس،... و امثالهم و تسلیح گروههای تروریستی در میان مرز بین ترکیه و عراق، و سوریه همگام با آمریکا فعال است. به همین جهت رژیم اسلامی پانفارس با آگاهی پشت پرده ای از حمایت تلویحی امپریالیسم آمریکا نسبت بخود، که از طریق حقه بازیهای آقای ظریف که بعنوان فاحشه سیاسی این رابطه را دوام میبخشد، در واقع تمام این مناسبات پشت پرده، دست رژیم اسلامی تهران را در سرکوب مردم ایران باز گذاشته و آنرا گستاخ و جریتر میکند. در اصل ترامپ با رژیم اسلامی مشکل چندانی ندارد. تنها مشکل عمده ترامپ با رژیم اسلامی تهران این است که میگوید، تا اینجا با ما همکاری کردی، اکنون لازم است گروههای تروریست سپاه و امثالهم را از سوریه و عراق،... و امثالهم بیرون بکشی، تا به بهانه "کردستان بزرگ" در قلب خاورمیانه پایگاه نظامی عظیمی درست کنم. تا بدینوسیله منابع نفت و گاز منطقه را بطور مستقیم در اختیار بگیرم. رژیم نیز میگوید، اگر در وسط خاورمیانه کردستان بزرگ درست شود، فاتحه ایران و رژیم آخوندی خوانده است. چون سایر ملل غیر فارس نیز نمی خواهند زیر هژمونی زبان و فرهنگ فارسی به گروگان گرفته شوند!
اما صرف نظر از جنگ روانی ترامپ با آخوند خامنه ای، لازم است این نکته را نیز یاد آور شویم، که هر چیزی پایانی دارد. بعد از مرگ خامنه ای همانطور ذکر شد در ایران نه انقلاب، بلکه جغرافیای موسوم به ایران بر اثر ظلمی که در طول یکصد سال اخیر به مللتهای مختلف آن رفته است، بکلی از هم خواهد پاشید! در چنین صورتی نه پوتین، نه جان بولتن و نه ترامپ قادر به جلوگیری از آن نخواهند شد! چون تجربه جنگهای داخلی آمریکا، همچنین از هم پاشیدن اردوگاه شوروی سابق بخوبی این را نشان میدهد!