Skip to main content

بنده نماینده خودخوانده، ثابت

بنده نماینده خودخوانده، ثابت
محسن کردی
عنوان مقاله:
عدم اقبال به فراخوان بیگانه ستیزی رضا پهلوی

بنده نماینده خودخوانده، ثابت و دائمی و غیر قابل تعویض رضاپهلوی در این سایت (حتا اگر خودش هم نخواد) هستم و پاسخ شما رو میدم.
اول اینکه برادر.. شما اومدی درس تاریخ معاصر بدی یا روی موضوع روز و خبر روز بحث کنی؟ این که انگلیسی ها رضاخان رو اوردن و پدرش هم چگونه شاه شد و مصدق و 28 مرداد و ساواک که 40 ساله همه میدونن دیگه چیزی نمونده که شما داری درس میدی! عصر تلگرام و اینترنت هست مختصر و مفید لدفا.. لذا به اون قسمت از صحبت شما که به حشد الشعبی مربوط میشه پاسخ میدم. این که از دست دادن خاک بحرین بدتره یا حضور حشد الشعبی در ایران.. خب چون حشد الشعبی نظرش بر همه ایران هست خود شما پاسخ تون رو بدید اما واقعیت اینه که جفتش بد هست. محمدرضا همچی که شما میگین با طیب خاطر بحرین رو دو دستی تقدیم نکرد. بیشتر از این زورش نرسید. در آن زمان

ارتش ایران قوی نبود و تازه اگر هم قوی و قوی تر میشد بازهم آرایش منطقه به گونه ای است که نه کشورهای غربی و نه شوروی قبول نمیکردند بحرین جزو ایران باشه. آنچنانکه پاکستان شرقی بالاخره از پاکستان جدا شد و نامش شد بنگلادش. این مسائل در سیاست جهان معمول است. اما شاه این زرنگی رو کرد که در ازای بحرین که اصلا دهه ها بود از دسترس ایران خارج بود سه جزیره رو که روش کنترلی هم نداشت تصرف کنه و عربها هم دیگه ترجیح دادند ساکت بمونند. حتا پدر وطن پرست جنابعالی هم اگر بجای مرحوم اعلیحضرت محمدرضاشاه بود بیشتر از این نمیتونست. لذا هی تن اون بیچاره رو تو قبر نلرزونین ناسپاسها!
در مورد عراق و صدام حسین برعکس نظر جنابعالی.. اگر تاریخ معاصر رو به همان دقت زمان کودتای انگلیسی رضاخان و غیره خوانده بودید امروز نظرتان چیز دیگری بود. التبه به نظر من شما واقعیت رو خوب میدونید ولی کسانی مثل شما عشق جر و بحث کردن دارند نه تفسیر و تعقل سیاسی. قرارداد الجزایر پایان درگیری ایران و عراق بود و قرارداد منصفانه ای بود که شط العرب رو به نیم تقسیم میکرد و روابط تجاری و فرهنگی بسیار خوبی برقرار شد و همین گوگوش جان ما و سایر خوانندگان چندین برنامه در عراق داشتند. وقتی خمینی داشت در عراق جان میگرفت صدام حسین که روابط بسیار حسنه ای شاه داشت با او تلفنی تماس میگیرد و میپرسد میخواهید خمینی را برای تان خفه کنیم؟ که شاه با رئیس ساواک و برخی اطرافیان نظرخواهی میکند و پاسخ میدهد خیر. صدام هم او را از عراق بیرون میکند که به فرانسه میرود و بقیه را اگر غیض و غرضی ندارید منصفانه نگاه کنید که شاه آنقدر که مردم مقصر بودند مقصر نبود. این شاه نبود که در خیابان فریاد کشید مرگ بر شاه.
و اما عدم اقبال فراخوان شاهزاده از این قرار است که من نمیدانم هنوز چه افراد نادانی اطراف این شاهزاده را گرفته اند که پس از 40 سال هنوز یاد نگرفته اند که با فراخوانهای اینچنینی خود را مضحکه و سنگ روی یخ نکنند. آدم باید به میزان برد سخنش در جامعه پی ببرد سپس فرمان بدهد مثل خمینی. خمینی وقتی از این فرمانها داد که دانست در ایران فدایی دارد. تازه آنهم این گونه فراخوان که اگر خودتان بیرون نروید مردم بیرون تان میکنند!! پس اگر تا بحال بییرون نشده اند لابد مردم نمیخوان بیرونش کنند دیگه؟ تو چه کاره ای؟
خلاصه متوجه شدید دوست عزیز؟ انتقاد باید منصفانه و بجا باشه. همانطور ملاحظه کردید در انتقاد از شاهزاده بنده بهتر از شما موو را از ماست بیرون کشیدم با وجودی که خودم یک سلطنت طلب دو آتشه هستم. البته از چشم چپهای این سایت. اگرنه .. مشروطه خواه لیبرال دمکرات هستم.
عزت زیاد.