Skip to main content

آقای کیانوش توکلی، در مطلب

آقای کیانوش توکلی، در مطلب
کاوه جویا
عنوان مقاله:
توهین و هرزنویسی، دیدگاه سیاسی نیست

آقای کیانوش توکلی، در مطلب زیر عنوان «استکبار ایرانی و هلال تورکی»، جز مشتی پرخاشگری و توهین به کشور و ملت ایران، چه محتوای دیگری می بینید؟ نویسنده ی این مطلب بارها با استفاده از امتیاز دسترسی مستقیم به تارنمای ایران گلوبال، که شخص شما به او داده اید، مطالب بی پایه و هرزی منتشر کرده که از پایین ترین سطح استدلال و اخلاق و ادب نوشتاری بهره ای نداشته است. این بار نیز با توهین به بنیاد «ایرانیت» و «نژادپرستانه و احمقانه» خواندن آن کوشیده است تا به ضرب بددهنی و عربده کشی نوشتاری، چشم ها را متوجه وجود خود کرده، عقده ی سیری ناپذیر دیده شدن خویش را تسکین دهد.
آقای توکلی، کسان بسیاری، از جمله من، بارها لزوم گرفتن امتیاز دسترسی مستقیم از هرزنویسان و دشنام گویان را یادآوری کرده ایم، که نتیجه نداده است.
رانت بخشیدن به چنین کسانی به آبروی این رسانه آسیب زده، چشم و دل بینندگان آن را می آزارد.

نوشته ی یاد شده، جز شماری گزاره ی شعارگونه ی توهین آمیز و دشنام گونه خطاب به کیستی و هویت ایرانیان، معنا و مفهومی در بر ندارد. آیا تارنمای ایران گلوبال رسانه ای برای تبادل دیدگاه ها و آگاهی هاست یا ابزاری برای خالی کردن عقده های ناسالم ضد ملی و ضد قومی با واژه های توهین آمیز؟
آقای توکلی، امتیاز مطلب گذاری مستقیم را از چه رو به چنین کسانی می دهید؟ آیا این امتیاز، پاداش فحاشی و هرزنویسی آنان است؟!
آقای توکلی! پرورش دادن نورچشمی های بی ادب، ایران ستیز و کینه افکن میان اقوام ایرانی، به انگیزه ی مالی یا دعوت به مهمانی یا خوشنود کردن دوستان خصوصی و... شاید شما را خوشنود کند. اما بسیاری از ایرانیان را از شما به عنوان شریک این کار زشت آزرده می سازد.
کد تارنما را از کینه پراکنان قومی و هرزنویسان و ملت ستیزان بگیرید تا آنها هم در موقعیت برابر با دیگر کاربران تارنما درآیند و از امتیازی که به نادرستی به آنها داده اید بی بهره شوند.