Skip to main content

حقیقت این است که مردم ایران

حقیقت این است که مردم ایران
Anonymous
عنوان مقاله:
ملیت یا دین ؟

حقیقت این است که مردم ایران جدا از نژاد و ریشه بخاطر باور اجباری به دین اسلام و شیعه از تمدن و فرهنگ وپیشرفت اجتماعی عقب افتاده اند .اگر نقش تبه کارانه دین اسلام را در ایران قبول نداریم نگاهی به کشورهای اسلام زده نشان میدهد دین محمد دین ریا و خشونت وبی وطنی و مروجان این دین نه ملیت دارند ونه اخلاق و نه حس انسان دوستی .انچه در صدر اسلام گذشت امروز در کشور ما با بربریت تمام تکرار میشود .
در تاریخ ایران این همه دزدی تجاوز جنایت وخیانت به منافع ملی به اندازه زمان حکومت اخوندها نبوده است .نه اشکال از نژاد نیست بلکه ایراد به یک دین بدوی و خشن و مخرب است که هدفی جز برده کردن انسان ندارد.اموزش های محمد در هر کشوری با هر نژادی جز بدبختی و عقب مانده گی وایجاد فقر و بی فرهنگی ارمغانی نداشته است .تا کنون هیچ تحولی انسانی در این دین روی نداده است .
اسلام پلید ترین دین شناخته شده است .

نه تنها اخوندها بلکه مخالفان مسلمان همچون محمد هدفی جز غارت ودزدی وخیانت به کشور ندارند .ایا مجاهدین مسلمان نیستند ؟
اگر دین اسلام دینی برای قدرت گرفتن نیست رفتن به نوکری صدام چه معنایی دارد ؟ ایا برای کسب قدرت نبود ؟ ایا اخوندها مجاهدین وچپها پیروز نژاد اریایی هستند یااینکه این گروها با زیرپا گذاشتن اصول انسانی و اخلاقی وملی و هویتی مردم ایران خواهان قدرت هستند؟
توپخانه اسلام و تشیع بیش از هزار سال است بی لحظه ای درنگ شب و روز علیه مخالفان دینی خود و دیگر ادیان و ایران دوستی تبلیغ میکنند .
انسان بدون هویت ملی بدون زبان بدون کشور بدون گذشته و ریشه انسان نیست بلکه جنبنده ای است که برده فکری و جسمی یک نظام مخرب بیابانی است . امروز ایرانی اسلام زده باید به چه چیزی افتخار کند ؟