Skip to main content

این که چپ گراها در ایران از

این که چپ گراها در ایران از
تبریزی

این که چپ گراها در ایران از آغاز تا کنون لنگیده اند و در زمان کنونی همه سازمان های سیاسی کمونیست و سوسیالیست مرده های سیاسی هستند بی چون و چراست و من هم نمی خواهم حقیقت را با زنده باد، مرده باد گفتن و شعر و شعار ماله کشی و ماست مالی کنم و چپ گراها و سوسیالیست ها و کمونیست ها برای آن که از مرده بودن به زنده بودن برسند باید از صفر خود را بازسازی کرده و سازماندهی کنند!

از سوی دیگر ناسیونالیست های آریاپرستی که از چپ گراها بدگوئی کرده و مانند گرامافونی که سوزنش گیر کرده است پیاپی می گویند چپ بد است، چپ بد است، چپ بد است، چپ بد است، چپ بد است ..... روشن نمی کنند که آریاپرستی چه گلی به سر مردم جهان زده است که این چنین بر آریاپرستیشان پافشاری کرده و بر آن می نازند؟

سخن گفتن با فسیل های آریاپرستی که وابسته به سرمایه داری و بورژوازی بوده و ده ها سال در اروپا و آمریکا .....

..... با جیب های پر از پول خورده و خوابیده اند و از سیری دارند می ترکند بیهوده است (نرود میخ آهنین در سنگ!) سخن من با جوانان کم سن و سال و ساده دلی است که شاید به ناسیونالیسم پان آریائی گرایش پیدا کرده اند!

دوستان جوان و کم سن و سال و ساده دل من، آریاپرستی پلیدترین و زهرآگین ترین چهره ناسیونالیسم در همه جهان و همه تاریخ بوده است! پنداری پلید و پلشت و دوزخی و اهریمنی و زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم به هر جا که پا گذاشته است رهاوردهای آن جنگ و مرگ و کشتار و ویرانی و آوارگی بوده اند اما انسان ها در هیچ کجای جهان و در هیچ کجای تاریخ آن چنان که از آریاپرستی آسیب دیده اند از شاخه های دیگر زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم آسیب ندیده اند!

جنگ جهانی یکم با چهارده میلیون کشته ریشه در شاخه ای از آریاپرستی به نام پان ژرمنیسم داشت و جنگ جهانی دوم با پنجاه و پنج میلیون کشته ریشه در شاخه ای از آریاپرستی به نام نازیسم داشت! شوونیسم که سردمدار آن ناپلئون بناپارت فرانسوی بود نیز شاخه ای از آریاپرستی است و فاشیسم که سردمدار آن بنیتو موسولینی ایتالیائی بود نیز شاخه ای از آریاپرستی است! آریاپرستی از اروپا به ایران راه یافت و پیش از بر سر کار آمدن محمدرضا پهلوی چیزی به نام آریاپرستی در ایران یافت نمی شد و سرانجام با دیوانه بازی های محمدرضا پهلوی آریاپرست بود که کار به انتحار اسلامی کشید و از سرزمین ایران دوزخی بی همتا در جهان ساخته شد!

تا کنون کسی ندیده است پان آریاها بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و با دستان پینه بسته از بام تا شام کار کنند، در زمان رژیم شاهنشاهی دیده نشده بود که یک آریاپرست از بی پولی و بیکاری نالان باشد، در زمان رژیم دوزخی ولایت فقیه نیز هرگز آریاپرستان در میان کارگران و دهقانان و رنجبران و پابرهنگان و کسانی که با کار کردن دستانشان پینه بسته اند دیده نشده اند چون چنین کسانی وابسته به زرسالاران و سرمایه داران هستند!

مردم دردمند، مردم گرسنه، مردم بی پول، مردم بیکار، مردم سیل زده و مردم گرفتار شده در دوزخ رژیم ولایت فقیه چرا باید به پانستانی هائی که نمونه ای از آنها نیز پان آریاها هستند امید ببندند؟ امید بستن به پانستانی ها مانند بردن آب در آبکش است و فرجامی ندارد و مردم ستمدیده ایران باید امیدشان را از اینان ببرند!