Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
یاوه گوئی

سالام دوسلار..
آقای peerooz 1..
من در زندگی , مثل سایر افراد دیگر مشکلاتی داشتم, دارم و خواهم داشت. شاید احساساتی بودن که ناشی از بی منطقی بودن دیگران باشد, زیاد در من اثر میکند. متاسفانه این ساختار DNA من است که نمی توانم تغیرش بدهم. ولی آنچه که بنظر می رسد این است که ما در دورانی زندگی میکنیم که برای یک به اصطلاح « روشنفکر دینی » با پای راست و یا با پای چپ به توالت رفتن مسئله مهمی شده است و برای بعضی از ( روشنفکران تازه به دوران رسیده ها ) بودن و یا نبودن « ر » در زبان تورکی . گیرم که در زبان تورکی ( ر ) نیست.. خوب که چی؟ در زبان انگلیسی هم حروفات ( ژ.. خ ..چ.. اوو ) نیست . آیا نبودن این حروفات در این زبان ها مانع از اهدای جایزه نوبل در ادبیّات به این ملّت ها شده است؟ در راجع به ترک کردن دوست دختر سابق من بر اثر ریختن چای داغ بر سر یکی از جوکر های میز بغلی در یک رستوران

لوس آنجلسی , بایستی اضافه بکنم که قضیّه تا اندازه ای عمیق تر و بغرنجتر است. به این جهت که شما در امریکا به عنوان یک شهروند بدون هیج سوء سابقه و پیگرد قانونی امریکائی , می توانید اسلحه داشته باشید. حمل اسلحه پنهانی با خود Concealed Weapon , با قوانین ایالت ها مختلف فرق میکند. در ایالت آریزونا شما متوانید اسلحه پنهانی را با خود حمل بکنید. ولی در کالیفرنیا این اجازه را ندارید مگر اینکه یک گواهی نامه مخصوص از پلیس محل داشته باشید .متاسفانه و یا خوشبختانه بخاطر کار من, با مریض های مخصوص سر و کار دارم که بعصی از این مریضها هم در جاهای که باند های مسلح خیلی فعال در اطراف لوس آنجلس هستند , زندگی میکنند.
The County and City of Los Angeles are the “gang capital” of the nation
بمن بخاطر این مسئله , مجبور هستم اسلحه 9 میلیمتری خودم را همراه خودم داشته باشم. بعد از آن حادثه رستوران که به خانه برگشتیم در جواب سوال دوست دخترم که پرسید (( اگر بجای فنجان چای داغ , کلت 9 میلیمتری را همرا داشتید, آیا از کلت استفاده میکردید و یا نه ؟)) , سکوت و ناتوانی من در پاسخ گفتن به جواب سوال ایشان کافی بود که مرا ترک بکند. و همانطور که قبلآ اشاره کرده بودم, یک از منطقی ترین کار را ایشان کرد. ایشان مرا ترک کرد و لی من هنوز برای دیدار مریض هایم در این مناطق نا امن ادامه میدهم. زندگی ادامه دارد....یکی از این مناطق ناامن , شهرک Compton لوس آنجلس است..

The table shows that the overall Compton, CA crime rate is 30% higher than the California average and is 40% higher than the national average. Looking at violent crime specifically, Compton, CA has a violent crime rate that is 165% higher than the California average and 211% higher than the national average. For property crime, Compton, CA is 6% higher than the California average and 12% higher than the national average.
پسرم پارسال که برای یک گزارش تلویزیونی کانادائی به این محل فرستاده شده بود, چند نفر از باند های مشهور این منطقه, تمام پول و دوربین و عدسی ها و دوربین فیلم برداری او را بعد از تهدید به مرگ, از دستش گرفتند و فرار کردند. پلیس محل هم در این نوع ( جرم ) ها نمی تواند کاری بکند مگر اینکه کشت و کشتاری در میان باشد..بهترین ها را برایتان آرزومندم..