Skip to main content

چندین بار نوشته اقای نیکفر را

چندین بار نوشته اقای نیکفر را
Anonymous
عنوان مقاله:
در هم گویی های روشنفکری

چندین بار نوشته اقای نیکفر را خواندم و متاسفانه متوجه اینکه ایشان چه میخواهد نشدم .امیدوارم نظرات ایشان ساده نویسی شود تا فهم عام توان درک انراداشته باشد .اما چند نکته اساسی را باید بپذیریم .
مروجان دین اسلام روحانیت اساسن خود را ایرانی نمی‌دانند و ایرانی بودن در درجه اخر قرار دارد .وظیفه انها تبلیغ دین نبی و نابودی مخالفان این دین است .در چهل سال گذشته ما شاهد هستیم که این اخوندها چه ها که نکردند .از کشتار دیگر مسلمان‌های مخالف تا شعار مرگ بر یهود و نصارا.تا کنون نه دیده شده ونه گزارشی داده شده که اخوندی از بالای منبر در باره ایران در باره اقتصاد بیکاری وزنده گی روزمره مردم سخنرانی کرده باشد .هر منبری با دین محمد اغاز وبا عاشورا پایان پیدا میکند و ان پای منبری ها نمی‌دانند وطن کجاست ومنافع انها چیست .
جالب است بدانیم یکی از شعار های اخوند ها در مخالفت با مشروطه این

این بود ..ما دین نبی خواهیم مشروطه نمی‌خواهیم . روشن است که پایان ان شعار نظام اسلامی کنونی است.
در مقایسه اخوندها با مروجان دین یهود ویا مسیحی این دو گروه دینی همواره به زادگاه خود با احترام و عشق به ان سخن میگویند .
اینکه کسی مانند اقای خاوری بی انکه نیازی به پول داشته باشد. چند میلیارد می دزد ناشی از همین تربیت اسلامی است که خزانه کشور را از ان خود میدانند . دانش‌آموزان ایرانی بیش از انکه تاریخ تولد پدر ویا مادر وخود ویا ده ویا شهر وکشور خود را بدانند با تاریخ اسلام وتولد گروهی عرب اشنامیشوند .جنگ های ایران با دشمنانش جای خود را به
غزوات اسلامی میدهد .روشن است که احساس وغرور ملی جای خود را به تعصب دینی میدهد و بچه مسلمانی مانند رجوی سر از بغداد در میاورد.
پرسش این است که سرنوشت 80 ملیون ادم با این دین واین همه مدعی چه خواهد شد ؟