Skip to main content

گروهی از روشنفکران که ریشه

گروهی از روشنفکران که ریشه
Anonymous
عنوان مقاله:
دیوار بلند حاشا

گروهی از روشنفکران که ریشه در بستر بیگانه دارند مدعی هستند که دولت ترکیه نه دست به ارمنی کشی زده است ونه کرد کشی.حقیقت این است که دولت عثمانی در جنگ اول اروپا که نام جهانی دارد شکست نظامی خورد و متصرفات خود را در اروپای شرقی از دست داد و به ترکیه امروزی تبدیل شد و سلطان جای خود را به اتاتورک داد .
قتل عام ارمنی ها که در حقیقت شهروند دولت عثمانی بودند ناشی از شکست عثمانی از مسیحیان اروپا بود و دولت عثمانی بصورتی بچگانه انتقام از ارامنه گرفت که به کشتار انها انجامید . صد ها سند ومدرک وجود دارد که انچه دولت عثمانی انجام داد یک قتل عام بود .اقای علی قره جه لو مدعی است که (

بله، نسل کشی ارمنی یک دروغ بین المللی، و یک دروغ تاریخی است. آنهایی که این دروغ را مدام تبلیغ می کنند، آشکار است که به ارزش هایی مانند حقیقت و وجدان هیچ احترامی قائل نیستند. هدف های امپریالیستی آنها، ارزش های انقلابات دموکراتیک آنها را مدت هاست که از بین برده است.) نوشته شده در سایت تریبون .
البته با این استدلال میتوان ادعا کرد که در سال 67 اساسن کسی در ایران اعدام نشد و امار چند هزار زندانی ارقام دروغ و پوچی هستند وهمه این جنایات ناشی از تبلیغات امپریالیسم غرب است .
پرسش این است که اقا شما چرا مدافع دولت ترک عثمانی شده اید ؟