Skip to main content

رژیم آخوندی بزودی تسلیم خواهد

رژیم آخوندی بزودی تسلیم خواهد
Anonymous

رژیم آخوندی بزودی تسلیم خواهد شد. رژیم مستبد آخوندی تهران در مقابل قدرت ماشین جنگی آمریکا، هیچ وزنه ای نیست. مثل موشی در مقابل شیر درنده است! با یک ضربه ناگهانی آمریکا با خاک یکسان میشود. رژیم جهموری اسلامی نه توانی جنگی دارد، نه جراتش را دارد علیه منافع آمریکا کوچکترین اقدامی نماید! میداند که فاتحه اش خوانده است. مردم نیز بر اثر ظلمی که در طول این چهل سال از رژیم متحمل شده اند، نه تنها از رژیم جنایتکار آخوندی حمایت نمیکنند، بلکه از آن متنفر اند. رژیم این را بخوبی میداند، که دیگر در میان مردم پایگاهی ندارد. دیگر مثل چهل سال پیش نیست که مردم گردنبند و گشواره هایشان را بفروشند، هزینه جنگ علیه صدام کنند، از طرفی آقا زاده های مفت خور با ادامه جنگ،هستی مردم و مملکت را بچاپند. همه میدانند رژیم به بن بست رسیده است. حتا دوستی در میان اروپائیان نیز

ندارد. شاید به پوتین دلخوش است، اما تیرش به سنگ خواهد خورد. زیرا روسها جز منافع خود چیز دیگری برایشان ارجحیت ندارد. پوتین در بین دوستی آمریکا و ایران، آمریکا را انتخاب خواهد کرد. تاریخ نیز این را نشان میدهد. از این جهت رژیم اسلامی تهران تنها راه چاره اش برای تدوام بقای ننگین خود، تسلیم شدن در برابر اراده آمریکاست. خود نیز این را میداند. مدت زیادی طول نخواهد کشید، که آخوند خامنه ای به منبر رفته با عجز و ناتوانی خواهد گفت؛ بخاطر مصالح مملکت تسلیم قهرمانه را صلاح میبیند. چون میداند که شمارش معکوس فروپاشی رژیم شروع شده است.
همانطور که دفعه قبل نیز به این بهانه جام زهر را سر کشید، بخوبی میداند که دولت آمریکا تا بحال هر چه خواسته به رژیم دیکته کرده است. خامنه ای بر خلاف شعار های ظاهری ؛ مرگ بر آمریکا! تابحال با عجز تمام و با شعار؛ کرنش قهرمانانه! همیشه تسلیم خواست آمریکا شده است. اما برای تشویش اذهان، رژیم آخوندی این مسئله را مدتی کش و قوس خواهد داد، تا با مظلوم نمائی، خود را در انظار مردم محق جلوه دهد، و ریشه تمام نابسامانی ها، طغیان سیل و نارضایتی مردم، و مشکلات داخلی را متوجه دول خارجی مخصوصا آمریکا نماید.
چنانکه تابحال نیز این سیاست را به پیش برده است. و بدون دشمن خارجی قادر به ادامه حیات نیست. اگر لازم باشد، کار حتا به جائی خواهد رسید، که رژیم تمام تاسیسات اتمی را بدست خود از بین خواهد برد. چون تنها چیزی که برای رژیم مهم است، نه مردم، نه مملکت، بلکه حفظ موجودیت مستبد خویش است. چون بخوبی میداند با یک ضربه کاری آمریکا تار و پودش بکلی درهم خواهد ریخت.
از طرفی نباید فراموش کرد، که تداوم رژیم دیکتاتور آخوندی تابحال، تنها و تنها از طریق حمایت دول غربی مخصوصا آمریکا ممکن شده است. و الا بدون حمایتهای همکاری نظامی، و حتا چندین میلیارد دلاری آمریکا، رژیم آخوندی سالها پیش از هم می پاشید.
در پایان دوباره تکرار میکنم، چندان طول نخواهد کشید که سردمداران رژیم تسلیم خواست آمریکا خواهند شد، با تمام رجز خوانی های رژیم، در نهان و آشکار مذاکره با آمریکا ادامه دارد، اینبار نیز خامنه ای با خفت تمام؛ شعار تسلیم قهرمانانه را سر خواهد داد. اگر کسی شک میکند، توجه خود را معطوف ماهیت ضد مردمی و ضد انسانی، مخصوصا ماهیت دروغ و تزویر رژیم نماید، تا موضوع برایش بهتر روشن شود. رژیمی که در جهل و جنایت، گستاخی و دروغ گوئی سر آمد روزگار است. رژیمی که ننگ بشریت است، رژیمی که نمونه اش در هیچ کجای جهان موجود نیست!