Skip to main content

جریان چپ و تجزیه طلب در

جریان چپ و تجزیه طلب در
Anonymous
عنوان مقاله:
کرکسان نظام اخوندی

جریان چپ و تجزیه طلب در انتظار این هستند که جنگی در بگیرد که پایان ان پیروزی طبقه کارگر و یا حاکمیت ترک وکرد وعرب بر استانهای کشور به عنوان کشورهای نوین در خاورمیانه شود .این هدف در واقع هدف دولت یهود است که امنیت خود را در ناامنی واغتشاش و از بین بردن دیگر کشور های خاورمیانه میداند .
گناه بزرگ ونابخشودنی چپ همین سکوت اوست که اختلاف امریکا و نظام اسلامی را جریانی امپریالیستی میداند و فکر میکند ایران همان وضع سال های پس از جنگ اول را دارد که اگر نظام فروریزد طبقه کارگر قدرت را خواهد گرفت .ذهی خیال باطل.
بدرستی نمیتوان پیش بینی کرد اینده ایران پس از جنگ چه خواهد شد .انچه مهم است جلوگیری از جنگ است .شعار چپ وایجاد همبستگی جهانی اکنون اگاهانه فراموش شده است .چپ و تجزیه طلب ابزاری در خدمت دولت یهود و منافع نامشروع امریکا میباشند .خطا نشود که دفاع از نظام بربرمنشانه اسلام نیست.

تنها چپ و تجزیه طلب نیستند بلکه جریان مجاهدین نیز خود را وارث مسلح وطبیعی پس از نظام میدانند .تصور اینکه این گروها در زمان صلح هرگز به توافقی نرسیدند چگونه می‌توانند پس از نظام به قدرت برسند بسیار ساده است.مخالفان نظام چهل سال فرصت گفتگو داشتند و از همکاری فرار کردند .