Skip to main content

چرا بعضی از شما مغولزادگان

چرا بعضی از شما مغولزادگان
Anonymous

چرا بعضی از شما مغولزادگان تجزیه طلب ضد ایرانی در این سایت ایرانی فارسی زبان ،باید همیشه به دیگران توهین کنید؟ چون خودتان زبان خودتان را نمی فهمید، فکر میکنید ایرانیان نیز منظور و قصد مخفی شما را متوجه نمیشوند؟
توهین و خشونت زبانی و نفی و انکار ملتها و تمدنهای خاورمیانه از طرف شما مغول تباران نژاد زرد شرق آسیای میانه،نشان میدهد که شما حرفی برای هویت دروغین تان و آزادی های فئودالی قجری تان ندارید . و فقط بدلبل فضای باز این سایت فارسی زبان و پرداختن سالانه 50 دلار و گرفتن رمز کمنت و مقاله گذاشتن، فقط مثل همیشه از امکانات ایرانیان سوء استفاده میکنید و این خلاف جوانمردی و صداقت سیاسی است. امید است مسئول سایت یزودی طناب و بند و زنجیر امثال تو و ممرضا لوایی را قدری جمع کند تا فعالیت اجتماعی برای امثال شما یک تفریح راسیستی "خوددرمانی از طریق پرخاش و توهین" و ...شبه روشنفکری گردد.

زبان و فرهنگ ملاحسنی ها و خلخالی ها قبلا نشان داد که ریشه فرهنگی و شخصیت انسانی شما در کجا قرار دارد !
رفتار و نوشته های شما در این صفحه نشان میدهد که شما چه مغز و روان و شخصیت ... دارید. بعد از اینکه دهها بار در اینجا مچ شما را گرفتند و به شما اخطار دادند بدلیل کینه راسیستی تان به انسانها هنوز این روش توهین و پرخاش و دروغ و تهمت و حعل و تحریف و سفسطه را ادامه میدهید. اینها نشان میدهد که با امثال شما "گونازی ها " مانند لوایی ها باید به روش دیگری در زمان مناسب برخورد کرد چون تاکنون نشان داده اید که اهل منطق و دیالکتیک و حقیقت و تعادل و همریستی مسالمت آمیز نیستید. امید است اپوزیسیون مبارز و انقلابی ایران ماهیت وافعی شما را برای پاسخ های آینده تعیین نموده و در اختیار گروههای صلاحیت دار آینده قرار دهد. تا بیگانگان مهمان در ایران بدانند یک من ماست چند گرم قاراقوروت میدهد.