Skip to main content

"نوبت به اولیا چو رسید آسمان

"نوبت به اولیا چو رسید آسمان
Anonymous
عنوان مقاله:
طناب مفت.

"نوبت به اولیا چو رسید آسمان تپید".
کارزار اتنیکی چنان مغلوبه شده است که حتی جنابان توکلی و کاوه جویا نیز وارد گود شده اند. حقیقت این ست که در این "مناقشه", بسیار بیشتر حق با "ترک" هاست که تقاضای حقوق از دست رفته خود را دارند - تا حدی - و بسیاری از این "فارس" های احتمالا مامور و یا نا آگاه, با توهین, بازار معرکه را گرم نگه میدارند.

گفتم تا حدی زیرا معدودی از "ترک" ها چنان سوراخ دعا را گم میکنند که خود را با طناب "مفتی" که ایران گلوبال مهیا کرده است به دار میزنند. مثلا یکی از جوانان قدیم انقلابی, به برکت سکونت اخیر در سرزمین فرصت ها ( Land of Opportunity ), فکل و کرواتی شده - اگر فکلی باقی مانده باشد - فرموده اند "بگذارید جنگ در بگیرد، .." و "اپوزیسیون ایرانی اگر قدرت داشت و می توانست کسی مثل « خوان گوایدو» تربیت[!] کند". اگر جناب ایشان هنوز در شیکاگو خمار بوسیدن چشمان آبی

محبوب خود میباشند و از اوضاع خبر ندارند بهتر است یکی دو مقاله انگلیسی را بخوانند تا بدانند که چگونه آمریکا, ابلهانه , با تمهید جان بولتون و مایک پومپئو خود را در ونزولا گرفتار کرده است.

لازم نیست ایشان برای حمله به ایران چنین شادی کنند. در تحریم های عراق در دوران کلینتون, تنها نیم میلیون کودک در اثر فقر غذائی و دوائی جان باختند. معلوم نیست تحریم های ایران چه مصیبت هائی به بر خواهد آورد.

https://www.washingtonpost.com/politics/a-frustrated-trump-questions-his-administrations-venezuela-

strategy/2019/05/08/ad51561a-71a7-11e9-9f06-5fc2ee80027a_story.html?utm_term=.c968372e7207

https://www.ocregister.com/2019/03/18/is-trump-really-about-to-attack-venezuela/

این هم ویدوئی از وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس قبلی سازمان جاسوسی سیا که با خنده اقرار میکند که در دانشگاه نظامی به ما می آموختند که دروغ نگویید, گول نزنید و دزدی نکنید در حالی که ما تمام این کارها را در سیا میکردیم. فاعتبروا يا أولي الأبصار.
https://twitter.com/JonathanLalon12/status/1119251603716894720