Skip to main content

طی این چند روز ،حداقل 2 کمنت

طی این چند روز ،حداقل 2 کمنت
Anonymous

طی این چند روز ،حداقل 2 کمنت ارتجاعی مبتذل راسیستی ...، از این فرد ...؛ بنام سازج در این صفحه دیده ام و تعجب میکنم که وی اجازه دارد نظرات شبه فاشیستی خود را در توهین به انسانها اشاعه دهد.
اول اینکه - ببینید در مورد کردها در کمنت زیر چه نوشته ؟ واقعن این شخص سزاوار ... است و اچازه دارد از فرشته یا سلاح قلم استفاده کند ؟ !
دوم اینکه - دریروز نوشته بود چون در گذشته بعضی انسانهای عوام و 5 کلاسه ایرانی؛ مثل خود سازاج، به لاشین و نرکها در ایران ،طی 60 سال گذشته توهین کرده اند و گفته اند" سگ هار"، پس او امروز در قرن 21 و در اروپا ، در سن 90/70 سالکی، اجازه دارد به ایرانی بگوید" پارس سگ "!
ایکاش مسئول سایت یک هفته امکان کمنت گذاشتن و ترکتازی مغولی را از این سه ...- لاشین/ سازاج/ لوانی/ میگرفت تا در سن کهولت یک درس و توجه کوچک انسانی ،می آموختند.
باور کنید برای ما اپوزیسیون

ملی، چپ، سوسیال دمکرات، مجاهد، سکولار دمکرات، و کلا ایرانی ، حتی در تصور هم نمی گنجید که در میان مدافعان هویت ملی اقوام، یک همچون موجوداتی یاقت شوند و اجازه داشته باشند در فضای مجازی همچون ...را پخش کنند.
با آشنایی با این سه نخاله بیگانه و غیرایرانی فعال در این سایت، دیگر از وجود گروههای شبه فاشیست غربی و داعشی اسلامی و آریایی لس آنجلسی، نمی توان تعجب نمود.
امید است که بشریت و جهان آزاد، به زودی همچون جانیان داعشی ،به حساب این دوگروه برسند. با خواندن نوشته های این 3 ...پان ترک ،دیگر نمی توان از قتل عام و جنوساید ارامنه توسط ترکان تعجب کرد.