Skip to main content

فارس - و میرفطروس

فارس - و میرفطروس
Anonymous

فارس - و میرفطروس
یکی از تمامیت طلبان هندی تبار پانفارس،که اخیرا از هر فرصتی استفاده میکند علیه شخصیت های آزربایجان که مدافع حقوق بشر و خواهان عدم تمرکز گرائی اند، در تار نمای ایرانگلوبال فحاشی و لجن پراکنی کند.
کسی که بدون ذکر نام خود که معلوم نیست چه نام خانوادگی هندی تباری دارد، طبق تنفر شناخته شده ضد تورکی اش، دچار اوهام و خیالات شده، تا کسانی را که حرفهای قرون وسطائی آقای میرفطروس را قبول ندارند، عقده های زنگ زده اش را با هرز نامه هایش بیرون ریزد. بر فرض اگر کسی از نوشتار آقای میرفطروس انتقاد کند در نظر این هندی تبار کولی، مقبول قبول نمی افتد، فورا با کامنتهای بی محتوایش دادش به آسمان بلند میشود!
این هندی زاده پانفارس بدلیل علاقه اش به نابودی مردم غیر فارس و تاریخ و فرهنگ آنان، میکوشد تا محققین و دانشوران آزربایجان را زیر سئوال برده با الفاظ تمسخر آمیز که مشخصه شخصیت وی

است، به سخریه بگیرد. از این جهت ایشان هماره سعی دارد، با سواد ترین، شایسته ترین و خلاق ترین آزادیخواهان، و اپوزیسیون ملل غیر فارس را که علیه آخوندیسم پانفارس مبارزه میکنند، دهن کجی کرده آنان را از استرداد حقوق ملی مدنی، زبانی فرهنگی، سیاسی اقتصادی، و حق تعیین سرنوشت خویش مستاصل نماید. این هندی زاده پانفارس، بجای مبارزه با آخوندیسم، و رژیم پانفارس اسلامی، علیه مردم آزربایجان، علیه ملل غیر فارس، شمشیر را از رو بسته، تا با هرز نامه های چندش آورش، واقعیتهای موجود و مشکلات ملل غیر فارس را جعل و تحریف کند، تا بلکه بتواند کینه و نفرت، و عقده های چرکین ناسیونالیستی خود را در تار نمای ایرانگلوبال نشان دهد.
ایشان که با شعار: "تورک به تورکستان"، مدام مردم آزربایجان را تهدید میکند، باید بدانند که 80 درصد جغرافیای موسوم به ایران، متعلق به ملل غیر فارس است، و تنها بیست درصد ایران یعنی مناطق کویری آن، به پانفارسهای هندی تبار کولی تعلق دارد. بدیگر سخن، ایران در مالیکت پانفارسهای هندی تبارنیست، که زبان و فرهنگ خود را به شصت میلیون مردم غیر فارس تحمیل کنند.
مردم غیر فارس نیازی به هژمونی زبان تحمیلی هندی تباران ندارند. ایشان که چهل سال است از عهده آخوند خامنه ای بر نمی آید، چگونه میخواهد چهل میلیون آزربایجانی را به ترکستان تبعید کند؟