Skip to main content

در طول پنجاه سال گذشته دولت

در طول پنجاه سال گذشته دولت
Anonymous
عنوان مقاله:
دولت دشمن تراش یهود

در طول پنجاه سال گذشته دولت یهود این انصاف و دوراندیشی را نداشت که مشکل خود را با مردم فلستین حل کند .ایا نمی‌توانست و یا نمی‌خواست.اگر دولت یهود با مردم فلستین به توافق می‌رسید امروز ما با غارت ایران وتهدیدهای غرب روبرو نبودیم.
نه تنها ایران بلکه جهان امروز نظری مخالف دولت یهود دارد .هنوز در اروپا تنفر از یهود به بالاترین درجه رسیده است .ایا مقصر دولت ایران است ؟
مردم ایران اساسن با مردم یهود ستیزی ندارند اما سماجت دولت یهود در بی عدالتی وتروردانشمندان ایرانی مردم ایران را سخت نگران کرده است .
ایران هنوز بمب اتمی ندارد ولی دولت یهود دارای صدها بمب اتمی است وغرب اگاهانه از ین موضوع میگذرد .
نه تنها دولت یهود در توافق با مردم عرب هیچ کاری نکرد بلکه دولت های غربی همواره از اهداف دولت یهود دفاع کردند .
نگاهی به نقل قول های تاریخی از سران بزرگ جهان از مارتین لوتر تا شکسپیر نشان میدهد

یهودی ستیزی بخشی از فرهنگ مسیحی غرب است .دولت یهود باید صلح را انتخاب کند و ایجاد تنفر و تفرقه در دیگر کشور ها بسود مردم یهود نیست .هنوز درالمان فدرال مردم یهودی تبار در ترس و وحشت زندگی میکنند .یهودان وحشت زده در جهان بهای سیاست دولت یهود را میپردازند .
هر چند دولت یهود در سنای امریکا و رسانه ها دارای قدرت و نفوذ است ولی مردم عادی بی انکه بگویند از یهودان متنفر هستند در حالیکه در ایران پیش از انقلاب این تنفر وجود نداشت .در کتاب 222یهودی ما با دانشمندان یهود روبرو هستیم ولی در عالم سیاست با نازی های یهودی .