Skip to main content

اگر سواد سیاسی جغرافیایی

اگر سواد سیاسی جغرافیایی
Anonymous

اگر سواد سیاسی جغرافیایی داشتی و در مورد ایران بی دانش ... نبودی، میدانستی که تغییر اسامی باید با تایید سازمان ملل باشد.
شما عناصر تجزیه طلب مغول تبار ضد ایرانی اول باید بفکر تغییر اسامی در ترکستان باشید و نه هیزم بیار اختلاف پارس و عرب.
3 نام درخلیج فارس وجود دارد و 2 تای آن یعنی خلیح عدن و دیگری گویا دریای عمان ، و نیازی به شک به نام خلیج همیشه پارس نیست.
طبق نظر امثال تو بیسواد غرض ورز کینه جو ،نام اقیانویس هند که تا افریقای جنوبی ادامه دارد نیز باید به اقیانوس عرب و زنگبار و ماداسکار.. تغییر داده شوده.
اسامی تاریخی را نمیتوان به میل و اراده فراریان امریکا نشین، و ناسیونالیسم شونیستی ترک مغول ،و عرب های تازه ملی شده تغییر داد.
دنیا کشک نیست که افراد بیمار برای انتقام حویی و سرگرمی خود موش بدوانند توی محفل اپوزیسیون. اگر ...سیاسی بالغی داری برو در باره موضوعات مهم جهانی فقز

و دیکتاتوری و جنگ و . استقلال ، اعتیاد، صیغه اسلامی، لواط در کشورهای سنی و شیعه ..............بیندیش و مطلب بنویس.
در طول تاریخ 2 قرن اخیر، ناسیونالیسم قومگرا و راسیست حسود و عقده ای ضد بشر همچون پان ترک تازه سیاسی شده، همیشه به موضوعات سرگرم کننده مانند تغییر اسامی تاریخی پرداخته تا مبارزه اصلی علیه ارتجاع جهانی فراموش شود. اسامی مغولستان و ازبکستان و آذربایجان و بادکوبه و اویغورستان و ........ همه اسامی پارسی ایرانی است، برو حرص و جوش آنرا بخور ، چون زبان و فرهنگ و وجود پارس و ایرانی هزاران سال است که همه چیز را در خاورمیانه و قفقاز و آسیای صغیر و فلات هند و بخشی از شبه قاره هند،تعیین نموده و اسم تو و فامیل ات را اول برو از فارسی ایرانی به ترکی و سرخپوستی تغییر بده ! بعد برو زبانت را تغییر بده تا در این سایت دشمنان ایرانی پارسی ات محبور نباشی مدام عکس العمل نشان دهی و با دیدن نام ایران و فارس ، فوری رگ ترکی ات باد کند و به هیزم کشی و آتش بیاری و جعل و دروغ و فریب و تحریف و توطئه بپردازی.