Skip to main content

دوستان گرامی، کسانی مانند

دوستان گرامی، کسانی مانند
تبریزی

دوستان گرامی، کسانی مانند افشین اسانلو، شاهرخ زمانی، محمد جراحی، رضا شهابی، جعفر عظیم زاده، اسماعیل بخشی، محمود صالحی، بهنام ابراهیم زاده، علیرضا ثقفی، هاله صفرزاده ، سپیده قلیان، پروین محمدی، عسل محمدی و ..... در صدر جنبش های کارگران، رنجبران، دهقانان و ستمدیدگان و پیکار آنان برای حق و داد جای گرفته اند.

اما کسانی هم هستند که در صدر پولداران، در صدر سرمایه داران، در صدر زرسالاران، در صدر اعیان و در صدر اشراف جای گرفته اند، در گفته ها و نوشته های این صدرالاعیان ها و صدرالاشراف ها شکنجه و کشتار زندانیان سیاسی، تورم تازنده، گرانی های جهشی، کمبود کالا، کمبود دارو، بازار سیاه، بیکاری کارگران، به زنجیر کشیده شدن زن ها با حجاب سیاهی و تباهی، دزدی هائی با ارقامی نجومی و باورنکردنی، بی خانمانی مردم دردمند و درمانده و گرسنه با سیل و زمین لرزه و ..... جائی ندارند!

باری، برایتان گفته .....

..... باشم که یکی از این صدرالاعیان ها و صدرالاشراف های میلیاردرزاده و پولدار با جیب های پر از اسکناس های نو و درشت و تا نخورده و با داشتن حساب های بانکی چند صد میلیون دلاری و پس از خوردن چلوبرگ مخصوص و بوقلمون سرخ کرده و خاویار طلائی و نوشیدن شراب سرخ ایتالیائی و شامپاین فرانسوی و ویسکی اسکاتلندی از زور بیکاری و برای سرگرم شدن سری هم به جهان اینترنت زده است!

چنین کسی که وابسته به فلان الدوله ها و فلان السلطنه هاست و از بس که سرمایه و پول دارد در صدر اعیان و اشراف جای دارد ناگهان چیزی در اینترنت دیده است که از ترکیدن صد بمب اتمی هم بدتر است!

ای وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی! بدبخت شدیم! بیچاره شدیم! نابود شدیم! چرا؟ چون در فلان تارنمای رژیم ولایت فقیه درباره آموزش زبان مادری و زبان پدری و زبان عمه ای و زبان خاله ای چنین و چنان نوشته شده است!

البته تا کنون در گفته ها و نوشته های این صدرالاعیان و صدرالاشراف بی رگ و بی درد و بی غیرت و بی خیال و خوشگذران از هزاران درد و رنج مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران که تازه ترین آنها سیل های ویرانگر و آوارگی میلیون ها تن از مردم ایران است چیزی دیده نشده است! (به فهرست نوشته های این صدرالاعیان و صدرالاشراف در لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/taxonomy/term/1004

دوستان گرامی، رژیم دوزخی ولایت فقیه حتی اگر هزار بار نیز نابود شود بدون سوزاندن ریشه پان های رنگارنگ ناسیونالیستی مردم ستمدیده ایران از چاله درخواهند آمد و به چاه خواهند افتاد که در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/69652