Skip to main content

دوستان گرامی، در این نوشتار

دوستان گرامی، در این نوشتار
تبریزی

دوستان گرامی، در این نوشتار که نویسنده آن پس از دیدن یک نوشته الکی درباره آموزش زبان الم شنگه به پا کرده است می گوید:

(..... در داخل کشور بایستی اعتراضات سراسری را تدارک دید! ..... طرح اعتراض هایِ هماهنگ و سراسری در تمام استان هائی که زبان مادریشان فارسی نیست! ..... اعتراض هایِ سراسری در دانشگاه ها و مدارس! ..... فعالانِ داخلِ کشور باید صدایِ اعتراض را در همه جا بلند سازند! ..... باید در خارج کشور به مخالفت بپردازیم! ..... باید در پارلمان های کشورهایِ طرفدار دموکراسی موضوع را مطرح سازیم! ..... باید در سازمان ملل متحد آن را مطرح کنیم! ..... مسأله را به طور جدی باید پیگیری کرد و رژیم را رسوا ساخت! ..... باید به دادگاهِ بین المللی لاهه گزارش فرستاد و شکایت کرد! ..... باید کاری کرد که برای رژیم خیلی گران تمام شود! .....)

اما آیا این صدرالاعیان و صدرالاشراف تا کنون درباره .....

..... شکنجه و کشتار هزاران تن از زندانیان سیاسی در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم دوزخی ولایت فقیه و به ویژه کشتار زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ خواستار چنین کارهائی در درونمرز و فرامرز شده است یا نه؟ ایشان در این باره نه تنها هیچ فراخوانی نداده است بلکه حتی یک نوشته کوتاه نیز کسی از این صدرالاعیان و صدرالاشراف درباره شکنجه و کشتار زندانیان سیاسی ندیده است! (هزاران زندانی سیاسی در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم ولایت فقیه اگر شکنجه و تیرباران شدند من چه کنم، به من چه!)

هنگامی که به زنی ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان در زندان تبریز تجاوز گروهی شد و سپس تیرباران شد صدرالاعیان و صدرالاشراف نیازی به کشاندن موضوع به سازمان ملل، پارلمان ها، دادگاه لاهه، اعتراض های سرتاسری و ..... ندید و نگفت که مسأله را به طور جدی باید پیگیری کرد و نگفت که رژیم را باید رسوا ساخت و نگفت که باید کاری کرد که برای رژیم خیلی گران تمام شود!

http://iranglobal.info/node/35798

هنگامی که دژخیمی دانه درشت به نام سلمان خدادادی به دختر ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان و ستمدیده ای به نام زهرا نویدپور تجاوز کرد و زهرا نیز پس از نا امید شدن از زندگی خودش را کشت فارس ترین فارس ها نیز خون گریه کردند و خواستار پیگیری این ددمنشی شدند اما مرگ جگرسوز و دیوانه کننده زهرا نویدپور برای صدرالاعیان و صدرالاشراف به اندازه یک نوشته الکی درباره آموزش زبان ارزش نداشت که خواستار اعتراض های سرتاسری و بررسی در دادگاه لاهه و سازمان ملل و پارلمان های کشورهای دیگر و ..... باشد! (یک دختر دهاتی مرد که مرد! من چه کنم به من چه!)

http://iranglobal.info/node/66631

هنگامی که یک کارگر ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان پس از سال ها زندان برای شکنجه هائی که کشیده بود جانش را از دست داد جعفر عظیم زاده فارس و محمود صالحی کرد با به خطر انداختن خودشان به تبریز آمدند و درباره آن کارگر ترک سخنرانی کردند سرود خواندند و اشک ریختند و یادش را گرامی داشتند اما مرگ آن کارگر برای صدرالاعیان و صدرالاشراف مانند مرگ یک پشه و یک مگس بود! پس نیازی هم به اعتراض های سرتاسری و بررسی در سازمان ملل و دادگاه لاهه و پارلمان ها و ..... نبود! (بابا کارگر، مارگر بود دیگه! مانند من از گروه اعیان و اشراف که نبود! فلان الدوله و فلان السلطنه که نبود! دکتر، مهندس که نبود! من چه کنم به من چه!)

(لینک یک)

http://iranglobal.info/node/62441

(لینک دو)

http://iranglobal.info/node/62460

(لینک سه)

https://www.youtube.com/watch?v=acpbEJwRZU4

دوستان گرامی، کارگران و رنجبران و دهقانان باید امیدشان را از پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی ببرند چرا که اینان وابسته به سرمایه داری و بورژوازی هستند! چنان که یکی از رهبران جنبش های کارگری می گوید ما با ناسیونالیست ها و مرتجعین کاری نداریم! ناسیونالیست ها خودشان ر ا به ما نچسبانند!

https://www.youtube.com/watch?v=8P9pGUxBV0E

دوستان گرامی، پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی با به راه انداختن الم شنگه هائی این چنینی و با گفتن و نوشتن سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته در راه نابودی رژیم دوزخی ولایت فقیه سنگ اندازی می کنند و چنین کسانی آشغال هائی هستند که باید آنها را از خانه ای به نام ایران جارو کرد و دور ریخت! در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/57922