Skip to main content

این روزها پانفارسها و مهره

این روزها پانفارسها و مهره
Anonymous
عنوان مقاله:

این روزها پانفارسها و مهره های سوخته شاه الهی و شیخ اللهی مدام بخود اجازه میدهند از طرف مردم آزربایجان صحبت کنند! اینان گویا وکیل مدافع و سخنگوی مردم تورک هستند مثل رژیم آخوندی پانفارس به صحرای کربلا زده دنبال مردم آزربایجان دهن دری میکنند. هنوز که هنوز است حالی نیستند که حتا سرور بزرگوارشان شازده فهله وی و تمام خاندانش صلاحیت ندارند از طرف مردم آزربایجان صحبت کنند، چه برسد به افراد ضد تورک و پانفارسی که اغلب پایشان را بیش از گلیمشان دراز میکنند، کسانیکه هنوز یاد نگرفته اند حد و مرز خود را بشناسند.
اینان با عقده های نژاد پرستی به بهانه شعار ایران و ایرانیت، ملل غیر فارس را تهدید میکنند مدام العمر تحت هژمونی، فقر فرهنگی و استبداد مذهبی پانفارسیسم به گروگان گرفته شوند.
در جهان مدرن امروز که دنیا بدنبال علم و صنعت و فرهنگ شکوفای دول غربیست، پانفارسها نیز تلاش دارند، به زور هم

که شده میخواهند هشتاد میلیون انسان جغرافیای موسوم به جهنم ایران را دنبال خود به بیابانهای سوزان یزد و کرمان هدایت کنند، تا فرهنگ کولی گری، بیابانگردی و چادر نشینی خود را به مردمان غیر فارس تحمیل نموده، استبداد قبیله ای و فقر فرهنگی و کولی وار خود را به نمایش بگذارند، تا شاید از طریق عقب نگهداشتن ملل غیر فارس، عقده های نژاد پرستی، و بیابان نشینی خود را ارضا کنند.
این کولیان رانده شده از هندوستان که امروز بغلط خود را "فارس" مینامند، کسانی هستند که از ظلم خانهای مستبد هندی موسوم به "ماهاراجا" از حاشیه جامعه هند معروف به (کاستن) یعنی" نزدیک نشدنی ها" رانده و متواری شده اند، بعد از مدتها سرگردانی در حاشیه کوههای پامیر افغانستان در اثر مراوده با مردم افغان، زبان دری فارسی را از افغاغنه آموخته اند، پس از سالها کولی گری، فال گیری، مار بازی، و مطربی در میادین شهرها، به لطف پادشاهان و سلاطین تورک همانند غزنویان، اشکانیان، افشاریان، سلجوقیان، صفویان، و سلسه پادشاهان قاجار در جغرافیای موسوم به ممالک محروسه ایران در بیابانهای مرکزی که مار در گرمای شصت درجه آن زوزه میکشد، اسکان داده شده اند.
اینان بجای تشکر از مردم تورک و پادشاهان آنان، که این کولیان را از برده گی، بی خانمانی، آواره گی و استثمار جنسی، نجات داده، شهر نشینی را به آنان آموخته اند، اکنون با ناسپاسی آلت دست بیگانگان گشته چیزی هم از مردم تورک طلبکارند. خنده آور اینکه از راه نرسیده ادعای مالکیت ایران را دارند. کسی که مدام شعار تورک به ترکستان میدهد. اگر قرار باشد تغییراتی در ممالک محروسه ایران صورت گیرد، قبل از هر چیز کولیان هندی از بیابانهای کویر لوت و نقاط مرکزی به هندوستان تشریف خواهند برد.