Skip to main content

به پانفارسقلی

به پانفارسقلی
Anonymous

به پانفارسقلی
این پانفارسقلی ها بد جوری ترس بدلشان رخنه کرده است، این قوم خرده فرهنگ کولی، که تا دیروز با پول مفت نفت مردم عرب الاحواز ، مفت خوری راه انداخته گستاخ شده بودند، اینک کاسه کوزه هایشان در هم شکسته آبها از آسیاب افتاده است. دیگر ملل غیر فارس برای شعار های نخ نما شده شان تره خورد نمیکنند. اینان که تا دیروز بغلط خود را آقا بالا سر دیگران تصور میکردند، پانفارسیم نژاد پرست را پشت لعاب ایران و ایرانیت پنهان کرده بودند، دیگر حنایشان رنگ باخته، کسی خریدارش نیست. اینان که در جغرافیای موسوم به ممالک محروسه ایران بتدریج خود را در انزوا و در حاشیه حوادث سیاسی میبینند، گوئی بخیال خامشان،ایران از مشتی قوم مهاجر کولی تشکیل شده است، مثل همیشه در صددند به بهانه ایران و ایرانیت با انکار و سرکوب آزادیهای سیاسی، حقوق ملی مدنی،فرهنگی زبانی، و سر کوب حقوق اقتصادی، سرکوب حقوق حق تعییین تکلیف

ملل غیر فارس،به زور سرنیزه، هژمونی دیکتاتور منشانه و دهاتی خود را به هشتاد درصد مردم ایران تحمیل کنند. از این رو برای رسیدن به اهداف غیر انسانی و غیر اخلاقی خود، به تمسخر و دهن کجی و بد و بیراه گفتن به ملل غیر فارس روی آورده، با بیشرمی تمام به چهل میلیون مردم آزربایجان به بدترین وجهی اهانت میکنند.
با تاسف باید گفت؛ اینک چنین سیاست نژداپرستانه، در رئوس برنامه های پانفارسیسم قرار دارد، تا به زعم خود مثل زمان شاه معدوم با توهین و تحقیر ملل دیگر، شاید بتوانند دو مرتبه دیکتاتوری شوم و اسارتبار پانفارسیسم را بر گرده مردمان غیر فارس تحمیل کنند.
غافل از اینکه هنوز حالشان نیست، که ماهیت شعار های دروغین همه باهم بر ملا گشته لعاب مردم فریب ایرانیت سالهاست نخ نما شده از دست رفته است. بقول خواجه حافظ: کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش..! عرض به محضر آقایان پانفارس؛ دمای کویر لوت در تابستان به شصت و پنج درجه نیز میرسد. به جای توهین و تهدید ملل غیر فارس، فکری بحال خود کنید.