Skip to main content

سالام دوسلار

سالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
درس های از بقال سر کوچه

سالام دوسلار...
آقای تبریزی باز هم برای ما « درس » میدهد و می فرمایند که ... ( گروهی که چند ناسیونالیست انگشت شمار آن را می گردانند نمی تواند نام کنگره را بر روی خودش بگذارد! کنگره یا پارلمان یا مجلس به گروهی از برگزیدگان مردم یک سرزمین گفته می شود که به نمایندگی از آن مردم سخن می گویند.. ).
آقای تبریزی , ستاره سرخ و آل بایراق عزیز... برای سرنگونی رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی (( کنکره ملی آفریقای جنوبی )) اول تشکیل شد و بعد بر سر قدرت رسید..
1-(( کنگره ملی آفریقا (African National Congress = ANC) یک جبهه سیاسی در آفریقای جنوبی است که در سال ۱۹۱۲ تأسیس شد و علیه آپارتاید مبارزه کرد. کنگره ملی آفریقا پس از سرنگونی رژیم آپارتاید تاکنون در انتخابات شرکت کرده و موفق به تشکیل دولت گردیده‌است.)).
2- کنگره ملی هندوستان...کنگره ملی هند (همچنین با نام حزب کنگره و به صورت مخفف INC هم مشهور است,

بزرگترین حزب سیاسی جهان و هند است. این حزب در سال ۱۸۸۵ توسط آلن اکتاوین هیوم، دادابای نائوروجی، دینشاو واچا، وومش چاندرا بونرجی، سورندرانات بانرجی، منموهن گوش و ویلیام وددربورن تأسیس شد. بعد از استقلال هند در سال ۱۹۴۷ این حزب کنگره توانست با رهبری خانواده نهرو و گاندی بر سر قدرت رسیدند.
آقایان کمونیست های دو آتشه از نوع جمهوری اسلامی..... مگر قبول ندارید که برای برقرار کردن حکومت کارکری و دیکتاتوری پرولتاریا , اول سندیکا های کارگری بایستی ایجاد شود؟
پس اگرتعریف شما از کنگره را قبول بکنیم , اول بایستی حکومت کارگری به وسیله آراء کارگران ایجاد شود و « بعد» سندیکا های کارگری تشکیل گردد...WOW. اگر این تعریف را به تاواریش استالین می گفتید , سر همه تان را از تنتان می برید...
آقایان تبریزی ها..شما ها که بجز به بیراهه کشیدن خواسته های حقوق های اولیّه ملت های ایران را به عهده گرفته اید و در پشت پرده ستاره سرخ اهداف دیگری را دنبال میکنید , در عصر شکوفائی « دیجیتالی » نمی توانید بر سر این ملت ها کلاه بگذارید. فعلآ شما ها با سرود انترناسیونال ها و « کاتیوشا ها » خودتان را سرگرم بکنید تا تمام مرزهای کشور جهان از بین برود.
در ضمن ما از شما خواسته بودیم که عبارت (( تجزیه ایران )) را در اساسنامه کنگره ملیت های ایران فدرال برایمان پیدا بکنید ولی شما باز دست به (( شارلاتان )) بازی زده و برای ما درس و تعریف کنکره نمودید. سوال ما از شما تعریف کنگره نبود. من نمی دانم تعریف شما از (( زبان )) چیست. همانطور که بار ها نوشته اید زبان چیزی نیست به جزء وسیله ارتباط بین انسان ها. اگر تعریف شما را قبول بکنیم , پس چرا در فهمیدن یک جمله ساده « فارسی » که از شما خواسته میشود عبارت تجزیه ایران را در این اساسنامه پیدا بکنید, برایتان مشکل میشود. آیا شما توانای درک و فهم زبان فارسی را هم از دست میدهید؟...