Skip to main content

این کمونیستقلی های کتاب

این کمونیستقلی های کتاب
Anonymous

این کمونیستقلی های کتاب نخوانده، به همراه پانفارسقلی ها، از جمله پان لرقلی های کاسه داغ تر از آش، که در معیت زاگرسقلی های اهورائی کوروش کبیر صلوات الله علیه، از زبان مادری ملل غیر فارس نفرت دارند، آیا از زبان مادری خود نیز نفرت دارند؟ آیا این پانفارسقلی ها که زبان مادریشان برایشان عزیز است، زبان مادری ملل غیر فارس برایشان عزیز نیست؟ آیا این کمونیستقلی ستاره دار که از زبان مادری خود نفرت دارد مگر مادر ... چه بدی به وی کرده است اینهمه از زبان تورکی مادرش نفرت دارد؟ اگر پانفارسقلی ها میخواهند زبان دههاتی خود را بملل ایران زور پچان کنند، آیا این کمونیستقلی ستاره دار هیچ ارج و عزتی برای مادرش قائل نیست، افتاده دنبال حزب ژوبین خان ارمنی؟ کسی که از زبان تورکی مادریش نفرت دارد، فردا چه ارج و احترامی نسبت به زحمتکشان و کارگران جامعه خواهد گذاشت؟ کسی که اینهمه از کارگر دم میزند! دم خروس را

باور کنیم، یا قسم حضرت عباس را...؟
این کمونیستقلی خان! پیرو مکتب آقای (منصور حکمت)، ملقب به "ژوبین ارمنی" که هنوز هم در رکاب حزب وی سینه میزند، آیا (ژوبین ارمنی) متوفّا نیز از زبان مادری ائرمنی اش نفرت داشت؟ اگر نه! پس علت چیست که این کمونیستقلی ما از زبان تورکی مادری خود اینهمه نفرت دارد؟ آیا شرمنده وجدان و یا از چیزی شرمسار است، که او را از دورن مثل خوره میخورد و میپوساند، نکند دچار جو ضد تورکی پانفارسقلی ها شده، از موجودیت، هویت اتنیکی خود بیگانه گشته، شاید بدین سبب از زبان و فرهنگ خود احساس حقارت و شرمندگی میکند؟
بقول فروید؛ کسی که زبان و فرهنگ، هویت و موجودیت خود را دوست نداشته باشد، قادر نخواهد بود کسی را دوست بدارد. این یک اصل مسلم در قانون فروید است.
بقول شاعر:
صد بار بدی کردی دیدی ثمرش را
نیکی چه بدی داشت که یکبار نکردی؟
حال از این کمونیستقلی ستاره دار باید پرسید: اگر رئیس متوفایت (ژوبین خان ارمنی) در قید حیات میبود،آیا او نیز از زبان مادری ائرمنی اش نفرت میداشت؟ اگر نه! شما چرا اینهمه دستپاچه تشریف داری؟برای شیرین کاری به محضر پانفارسقلی ها، با بکار بردن الفاط سخیف و تمسخر آمیزی مثل، زبان مادری، زبان عمه ای، زبان خواهری...، و این گونه لاتائلات به زبان و فرهنگ چهل میلیون مردم آزربایجان دهن کجی و بی احترامی میکنی؟ آیا فکر شرمندگی فردا را کرده ای؟ بخاطر داشته باش مطالبت در ذهن اینترت ثبت است.