Skip to main content

نظام سیاسی فدرالیسم را ،

نظام سیاسی فدرالیسم را ،
Anonymous

نظام سیاسی فدرالیسم را ، تجزیه طلبان آذری مغول تبار، و شاه الهی های نادان ، بدنام کردند چون هر دو گروه بدبلیل وابستکس طبقاتی ارتجاعی، فاقد سواد سیاسی مدرن مردمی هستند. ربشه یکی در فئودالیسم قاجار و ممالک محروسه، و ریشه دیگری در دیکتاتوری سلطنتی و تئوری شاه شاهان است. در این سایت هرج و مرج طلب گلوبال ، هیچگاه فدرالیسم از نظر مکتب لیبرالیسم و از مکنب سوسیالیسم معرفی و طرح نشد ؛ مگر افراد بیسواد ترگ و لس آنجلسی، که مزخرفات بلندگوهای فاشیستی شاه و شیغ را تکرار و بلغور می نمایند.
پان ترک هایی مانند صدرالاشراف ، و پان عربهای شیخ خزعلی، مانند بنی طرف، فدرالیسم مناسب خود را در نظام ملوک الطوایفی و مالک الرعایایی و ممالک محروسه کذشته قاجار و نظام فئودالیستی جستجو میکنند که 80 درصد مردم در کوه و دره دنبال دام و وحوش خود بودند و شاه و حاکمی را نمی شناختند و برای چرا دنبال دامها از ایالات

و ولایات بدون جواز و گذرنامه و پاسپورت عبور میکردند. پان ترک و پان عربهایی اکنون مانند لاشین و سازاچ و تورک اوغلی و یاسین اهوازی ، حرفهای ارتجاعی صدرالاشراف و بنی طرف را در این سایت تکرار میکنند؛ بدون اینکه بدانند امروز قرن 21 است و سوسالیسم و سکولاریسم و دمکراسی ، حرف آخر را می زنند و نه شاهزاده های قاجار ، و شیوخی مانند شیخ خزعل انکلیسی و آخوند کاشانی و خمینی.