Skip to main content

تبریکات

تبریکات
Anonymous

تبریکات
به آقای تبریزی ستاره*دار، در اینجا باید تبریک گفت، بنظر میرسد چون فشار رویش زیاد شده است،دو قیرانیش دارد می افتد، دیگر زبان 40.000.000 مردم تورک آزربایجان را مثل مولایش ارانی، کسروی، تقی زاده... و دیگر مانقوردهای فارس پرست، با الفاظ من در آوری "فاذری" تلقی نمی کند.
این مبارک کمونیستقلی، که تا دیروز با تمسخر چندش آوری زبان مردم آزربایجان را با الفاظ تمسخر آمیز؛ زبان عمه ای، زبان خاله ای، زبان دایه ای...،و امثالهم لوث میکرد، گوئی یهو ضربه ای شیرین بر ملاجش مرحمت شود، و از خواب خوش ساده لوحی بیدار گردد، اینبار بطور تعجب آوری میفرماید:
(.. مردم جمهوری قزاقستان ترک زبان هستند! همچنان که.. مردم آذربایجان ترک زبان هستند! همچنان که مردم جمهوری ازبکستان نیز ترک زبان هستند و مردم جمهوری قرقیزستان نیز ترک زبان هستند و مردم جمهوری ترکمنستان نیز ترک زبان هستند..) و گوئی ناچار به ادامه

اعتراف شود، می افزاید:
(.. و از اینها گذشته میلیون ها ترک در روسستان و چین و ترکیه و بخش های دیگر جهان زندگی می کنند!) پایان نقل قول.
آفرین! آفرین! به ذکاوت آقای بقول خودش کمونیست ستاره*دار ، اما هر کس از خود میپرسد، آیا دوستان حزبیش، یعنی حزب آقای "منصور حکمت" متوفی، مقلب به "ژوبین ارمنی"، به وی چنین اجازه ای داده است این حرفها را بر زبان آورد؟ ایشان که تا دیروز مواظب بود در میان همکاران باصطلاح "حزب کمونیست اش" لهجه ترکیش مشخص نشود، تا خدای نکرده فارسعلی ها و پانفارسقلی ها به لهجه اش ایراد نگیرند، آیا چنین اجازه از طرف آنان است؟ شاید میبینند، کم کم کاسه کوزه های پانفارسقلی ها، و پانلرقلی های اهورائی دارد در هم میشکند، شاید احساس میکند دیگر کسی به بهانه ایران و ایرانیت برایشان تره خورد نمی کند؟! شاید دیگر کسی شعارهای پوسیده کولیهای هندی تبار را که خود را بغلط مالک جغرافیای موسوم به ایران تصور میکنند، تحویل نمیگیرد؟ نکند حنایشان رنگ باخته است؟ مردم را به بهانه ایران و ایرانیت دو مرتبه به گاو آهن و خیش ببنند؟!