Skip to main content

این فرد ؛ با اندیشه و افکار

این فرد ؛ با اندیشه و افکار
Anonymous

این فرد ؛ با اندیشه و افکار ارتجاعی راسیستی قومگرا ، همیشه مثالهایش نه متکی به اندیشه آوانگارد و نیروهای پیشزو ایرانی،بلکه سراغ ارتجاعیونی مانند خودش , یعنی فرهنگ آخوندی، لس آنجلسی، داعشی، اردغانی ، ابتذال پهلوی ، میرود و از پیتزا و کراوات و املا لغات فارسی و غیره ، مثال می آورد.
دو امکان در متد و منطق این سرخپوست مغولی وجود دارد - اول اینکه فرهنگ و سواد و افق اندیشه اش در حد همان شیخ و شاه و آریا و اردغان است ؟ - یا اینکه عمدا همه ایرانیان را مثل گروه شبیه گروه خودش یعنی ؛حزب الله، لس آنجلسی، اردغانی می پندارد، و این نشان میدهد این فرد چقدر ...و حیله گرد و سنبلکار و نالوطی و فرصت طلب و اجنبی پرست و ضد انسان و ضد ایرانیست. سابقا مدام از استوانه و شاهنامه و کورش و آریا و قبر کورش و ساختمان پرسپولیس مثال می آورد ، انگار ایرانیان قرن 21 مانند وی در هزارههای پیش از میلاد پرواز میکنند

حال می فهمم چقدر برای امثال تبریزی و آشچی ... باید مشکل باشد با همچون افرادی ،روشنگری و افشاگری کرد و وارد بحث شد و از سوسیالیسم و آزادی و انسانیت و هویت شرقی و دمکراسی و سکولاریسم و دولت و ملت و جمهوری و فدرالیسم سخن گفت.
این شخص چنان از سیاست و علوم اجتماعی و زبان سیاسی اجتماعی پرت و بی خبر است که اصطلاحاتی مانند مبارزه طبقاتی و روانشناسی اجتماعی و وجدان ژورنالیستی و حقیقت ضد ارتجاعی .... را مسخره میکند و انگار از یک سیاره دیگری با فرهنگ دامپروری مغولی ، اکنون وارد جامعه و قرن پسامدرن 21 گردیده ، و دچار شوک فرهنگی گردیده ؟ !
اینگونه افراد برای الفبای لاتین ترکستانی هورا میکشند، سپارتیسم فاشیستی را بر فرهنگ و تمدن ایرانی ترجیح میدهند، وابستگی به مغول و اسکیمو و سرخپوست و اویعور را بر ایرانی بودن مزیت میدانند و میخواهند مردم ایرانی آذری را ، آلت دست نژاد زرد چینی فیلیپینی تالیندی کنند.
این گروه تجزیه طلب قومگرای ضد ایرانی مانند,لاشین/سازاچ/لوایی/تورک اوغلی، چنان دچار رسوایی و بدنامی هستند که نه تنها جرئت سفر به میان مردم آذری را ندارند بلکه حتی رسانه های مترقی ترک و آذری هم، اینها از خود دور نموده و به این سایت مازی ایرانی پارسی زبان، تبعید نموده اند.