Skip to main content

دوستان گرامی، پندی که باید از

دوستان گرامی، پندی که باید از
تبریزی

دوستان گرامی، پندی که باید از به راه انداخته شدن الم شنگه از سوی پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی گرفت چیست؟ این پند را باید گرفت که رژیم دوزخی ولایت فقیه اگر دچار گرفتاری شود و خود را در تنگنا ببیند با به راه انداختن چنین الم شنگه هائی خود را از بند خواهد رهانید!

برای نمونه در سال ۱۳۹٤ رژیم ولایت فقیه دچار تنش های کارگری فراوان در آذربایجان شده بود، بسیاری از کارگران پس از آن که ماه ها مانند جانوران به سختی کار کرده بودند مزد نگرفته بودند و یا بسیاری از کارگران از کار بی کار شده بودند و چندین بار گردهمائی های کارگران برای ستیز با کارخانه داران و سرمایه داران و زرسالاران به زد و خورد با پلیس ضد شورش کشیده شده بودند!

در آبان ماه سال ۱۳۹٤ از تلویزیون رژیم ولایت فقیه و در برنامه ای به نام "فتیله" سخنانی پخش شدند که برای ترک ها توهین آمیز بودند، البته هیچ یک از پان ترک ها .....

..... به ویژه پان ترک هائی که در فرامرز بودند این برنامه را ندیده بودند.

در این میان ناگهان اسماعیل جبارزاده استاندار پیشین آذربایجان شرقی چندین بار در سخنانی گفت که در تلویزیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ترک ها توهین شده است ها ! قوه قضائیه باید رسیدگی کند ها ! از این پس دیگر نباید چنین برنامه هائی پخش شوند ها ! ..... ها ! ..... ها ! ..... ها ! و ..... سخنان اسماعیل جبارزاده به گونه شگفت آوری نه یک بار بلکه بارها و بارها از رادیو و تلویزیون تبریز پخش شدند!

امام جمعه پیشین تبریز در سال ۱۳۹٤ که آخوند مفت خور و آشغالی به نام محسن مجتهدشبستری بود نیز بارها سخنانی همانند سخنان اسماعیل جبارزاده را بر زبان آورد، کارگزاران دیگر رژیم در تبریز و آذربایجان نیز چندین بار چنین سخنانی را نه یک بار بلکه پی در پی گفتند و این سخنان به گونه ای شگفت آور بارها و بارها از رادیو و تلویزیون تبریز پخش شدند!

همچنان که می بینید خط را گردانندگان رژیم به پان ترک ها دادند و سپس پان ترک هائی که برنامه توهین آمیز فتیله را حتی یک بار نیز ندیده بودند فهمیدند که چنین برنامه ای از تلویزیون رژیم ولایت فقیه پخش شده است! سپس پان ترک ها الم شنگه به راه انداختند و چند تن از جوانان کم سن و سال و ساده دل را در تبریز و آذربایجان به خیابان ها ریختند و شعاهائی مانند: "مرگ بر فارس!" سر داده شدند و با این ترفند رژیم ولایت فقیه جنبش ها و خیزش های کارگران در تبریز و آذربایجان کمرنگ شدند!

همین ترفند را پس از دو سال رژیم یک بار دیگر در زمستان سال ۱۳۹۶ که مردم ایران در تهران و شهرهای گوناگون به خیابان ها ریخته بودند و شعارهائی را مانند: "مرگ بر دیکتاتور!" سر می دادند خواست در تبریز و شهرهای آذربایجان پیاده کند اما پس از روشنگری های فراوان دلسوزان آگاه به رویدادهای ایران تیر رژیم به سنگ خورد!

در آن زمان در تهران هنگام بازی فوتبال میان یک تیم ترک با یک تیم دیگر، رژیم آخوندی چند تن از مزدورانش را وادار کرد که به استادیوم بروند و همراه با کوبیدن بر طبل بگویند اشک، اشک، اشک! (خر، خر، خر!) و به ترک ها توهین کنند! رادیو و تلویزیون رژیم در تبریز و آذربایجان نیز این رویداد را پوشش گسترده ای دادند و از سوی گردانندگان رژیم در تبریز و آذربایجان همانند رویداد آبان ماه سال ۱۳۹٤ سخنان فراوانی در این باره چندین بار پخش شدند! اما این بار در تبریز و آذربایجان کسی به خیابان ها نیامد و کسی شعار: "مرگ بر فارس!" را سر نداد چون همه آگاه شده بودند که برنامه رژیم چیست!

این بار هم چون در فلان تارنمای رژیم درباره آموزش زبان چنین و چنان گفته شده است باید الم شنگه ای رژیم پسند به راه انداخت تا تورم تازنده، گرانی های جهشی، دزدی های بی حساب و کتاب وابستگان به رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه، به زنجیر کشیده شدن زن های ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی و ..... و ..... و ..... از یادها بروند! تو گوئی شهرهای ترک نشین ایران سرزمین گل و بلبل هستند و ترک های ایران هیچ گرفتاری و رنج و اندوهی ندارند به جز آموزش زبان! پس اعتراض های سراسری و کشاندن موضوع به سازمان ملل و پارلمان های کشورهای دیگر و دادگاه لاهه و ..... آن هم به رهبری صدرالاعیان ها و صدرالاشراف ها و صدرالسلطنه ها و صدرالدوله ها باید تنها در زمینه آموزش زبان باشد نه چیز دیگر!

دوستان گرامی، باید همگان را آگاه کرد که به راه انداختن الم شنگه از سوی پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی با بهانه هائی مانند زبان مادری و به ما توهین شد و ..... تنها یک سودبر دارد و آن هم رژیم دوزخی ولایت فقیه است که در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/17485