Skip to main content

کمنت های لاسین مغول تبار، در

کمنت های لاسین مغول تبار، در
Anonymous

کمنت های لاسین مغول تبار، در آرشیو این سایت ، نشان میدهد که وی صدها بار به منتقدین حود از صفت "نادان و گیج و...." غیره استفاده نموده.
خیلی عحیب و ...است که یک بیگانه با زبان و فرهنگ ایرانی فارسی ، بخواهد لغات را آنطور که میل دارد ترجمه کند و استفاده نماید.
وی بجای صفت نادان میتواند از کلمه :بی اطلاع یا بی خیر یا ... " استفاده کند ولی چون مبتلا به توهین و کینه و تنفر و انتقام از ایرانیان است، روزانه چندین بار برای :خوددرمانی ..." در این سایت از "توهین درمانی" و "توهین تراپی" برای آرامش و بی هویتی و از خودبیگانگی اش در مقابل ایرانیان ، سوء استفاده می نماید.
فقط افراد راسیست مثل وی، مغول بودن را توهین میدانند چون تمام شرق شناسان، فرهنگ شناسان، تاریخ شناسان، انسان شناسان،و زبان شناسان طی 300 سال گذشته ،مدام اشاره کرده اندکه ترکها و مغولها و اویغورها از نژاد زرد ؛یعنی چینی

و اسکیمو و سرخپوست و مایا هستند. خود وی بارها به ترقی و پیشرفت مغولستان ، در این سایت از نظر رقص و آواز و چراغ برف و تولید لبنیات در آسیای میانه افتخار نموده و اشاره کرده. مگر تجزیه طلبان آذری ، ایرانیان را هندی و افغانی و پاکستانی نمی نامند؟ چرا کسی آنرا توهین نمی داند؟
ولی تجزیه طلبان آذری مانند لاشین ،چون فاقد منطق هستند، کارشان در این سایت فقط حاشیه سازی و انحراف انرژی اپوزیسیون در مبارزه با آخوند و اسلام شیعه ترک صفوی است. این گروه در سایتهای آذری زبان ،شانسی برای حضور و نمایش خود ندارند، و به این سایت آمده اند تا با توهین و دروغ و جعل و تحریف، کینه و عقده تاریخی فرهنگی طبقاتی و بی هویتی اشان را آرامش دهند و ارضاء نمایند.
مبارزه اپوزیسیون ایرانی با تجزیه طلبان بی منطق و کینه توز آذری ، مبارزه رادیکال بنیادی با یک دشمن بی منطق و بی سواد و غرض ورز و مامور بیگانه است ، و باید تا تسلیم و نابودی این گروه کوجک قومگرای شونیست شبه فاشیست ادامه یابد. مظلوم نمایی اینها فقط برای ادامه تهاجمات ناجوانمردانه غیرژورنالیستی است ، تا بجای مبازه برای آزادی قره باغ، و مبارزه سیاسی با آخوند و اسلام ارتجاعی، با مردم ایران و با اپوزیسیون ایرانی، مبارزه نزادگرایانه و راسیستی نمایند.