Skip to main content

با عرض تبریک و شاد باش خدمت

با عرض تبریک و شاد باش خدمت
Anonymous

با عرض تبریک و شاد باش خدمت جناب "تبریزی ستاره دار"!، هوادار پر و پا قرص روژوا، و ژوبین ارمنی! اخیرا چنانکه در نشست اربیل عراق، و نروژ، فاش شد، احزاب کرد، اجرای نقشه های شوم خود را با حمایت و در معیت امپریالیسم غرب، با رضایت رژیم پانفارس اسلامی تهران، برای پیاده کردن نقشه های خیالی "کردستان بزرگ" بر روی اراضی آزربایجان، و کشتار و بی خانمان کردن چهل میلیون مردم آزربایجان به توافق رسیدند.
البته همانطور که مردم آزربایجان از قبل نیز از چنین نقشه هائی با خبر بودند، مثل اینکه اجرای نقشه های قتل عام عمومی مردم آزربایجان بدست رژیم اسلامی، و پان کردهای مسلح، با هدف ایجاد کردستان بزرگ بر روی اراضی مردم آزربایجان روز به روز نزدیکتر میشود.
بقول تبریزی ستاره دار، ما این روز پر شکوه را که یکی از نیات قلبی جناب ماکیاول است، به محضر مبارکشان تبریک عرض کرده همچنانکه انتظار دارند، انشاالله

چهل میلیون مردم پانتورک آزربایجان چمدان هایشان را ببندند، سرزمین اجدای خود، شهرها، و خانه و کاشانه خویش را ترک کرده به بیابانهای یزد و کرمان، و کویر لوت، تشریف ببرند، تا یکی از بزرگترین آرزوهای جناب تبریزی ستاره دار محقق گردد.
در ضمن کسانیکه بر فرض تصادف در خاک آزربایجان باقی میمانند، از فردا برای یاد گیری زبان جهانی "کردی" تلاش نمایند. و الا به میمنت اکراد مهاجم، همانند شمال عراق و شمال سوریه، در مناطق آزربایجان سنگ روی سنگ باقی نخواهد ماند. در این اثنا البته ایجاد کوره های آدم سوزی بدست مهاجمین زیاده خواه را، برای شاد باش به محضر جناب ماکیاول ستاره دار، خبر رسانی خواهد شد. تا بقول مبارک ایشان مردم پانتورک آزربایجان دیگر هوس زبان مادری، زبان عمه ای، زبان خاله ای، زبان دایه ای...، و امثالهم را نکنند. یوغ برده گی را بر گردن زده مدام العمر در بیابانهای یزد و کرمان، و کویر لوت در خدمت پانفارسیسم باشند.