Skip to main content

مسئول سایت نباید اجازه دهد

مسئول سایت نباید اجازه دهد
Anonymous

مسئول سایت نباید اجازه دهد پان ترک" آ.الیار " از این صفحه ، برای تمرین ترجمه، ونویسندگی.تاریخ سازی. و فرهنگ دزدی. سوء استفاده نماید.
صفحه کمنت ،برای نظر دادن در باره مقالات و فیلم و بحث هاست ، و نه برای انتشار آثار ، و سوء استفاده چی های پان ترک ضد ایرانی، برای جعل و تجریف و دروغ های شونیستی، غیرعلمی و غیر دیالکتیکی خود. !
مسئول سایت باید حق خاصی برای دوستان و آشنایان پان ترک بی منطق ،خود قائل نگردد. و فضای یک سایت اپوزیسیون را تبدیل به مکانی برای لابی گری و پارتی بازی ننماید.
ادعای کودکانه غیرغلمی آ.الیار شبیه ادعاهای منوچهر جمالی در باره تاریخ مزدک و بابک و مانویان است که از کلمه سیمرغ نتیجه میگرفت که سماور و سرنا و سرم و سوزان و سرکه و سماق و سوزاک و سهیلا و سرنا .... از یک ریشه هستند.
ادعاهای ضد علمی و وهمی و رمانتیک و رویایی " آ.الیار" شبیه منوچهر جمالیست. او امروز نوشت که کلمات

سومری و ترکی خرسانه و حوری و خور و ماهور و و خرس و خروس و خرما و خرم آباد و خرامین و خانه و ننه و عمه و خدا و خودم و خمیر و ......از یک ریشه مغولی سومری ترکی تایی آلتایی ... هستند.
در گرمای 60-50 در جه بین التهرین عراق هبچ ترک و مغول و اویغور و اسکیمو و لاشین و سازاچ در 3 هزار سال پیش نمی توانستند زندگی گنند چون از نظر ژنتیک ،نژاد زرد مغول و چین در آنجا بر اثر پشه مالاریا و خون دماغ شدن افراد غیربومی ،غیرممکن است.حتی اسکندر مقدونی با وجود کبیر بودن ، در آنجا توسط یک پشه مالاریا در سن 33 سالگی از پای درآمد.
مسئول سایت اجازه ندهد این فرد غیرمسئول، از این صفحه برای تمرین دروفهای تاریخی و ترجمه و تمرین نویسندگی سوء استفاده نماید. چرا این فرد آثارش را بشکل مقاله و نوشته در قسمت مقالات یا زبان یا تاریخ یا فرهنگ ،منتشر نمیکند ؟ جون میداند کسی آنان را در آنجا نمی خواند.